Strippen nog niet mogelijk

Discussion in 'De bevalling' started by kirsten1988, Jul 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Inmiddels 40 weken en 3 dagen zwanger. Daar ik het echt beu bent gevraagd aan de vk of ze wilde strippen. Dit wilde ze doen mits ze er met 2 vingers goed bij kon. Helaas alles zat potdicht. Sindsdien wel enorm
    Veel harde buiken en zeurend gevoel. Ik ben benieuwd of dit alleen van het wroeten is zeg maar. Zijn er dames die dit ook hebben gehad?

Alvast bedankt voor de reactie!

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Ja. Bij mij werd het daarna weer rustig helaas..
    Strippen hielp hier dus twee keer niet.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Strippen heeft inderdaad zin als je baarmoedermond er 'klaar' voor is.. Dat hebben ze tegen mij ook gezegd destijds en strippen deden ze standaard ook vanaf week 41. Omdat het nu aan het rommelen is.. wie weet? En ze zeggen dat seks hebben ook helpt :p

4. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik ben het toen maar zo gaan zien. dat al het gerommel iets doet.
    maar inderdaad voor strippen moet ze in je baarmoedermond komen om daar bij wijze van rondjes te draaien over het hoofdje.
    Ik zat ook pot dicht..

5. rums

rums Niet meer actief

VK heeft mij ook geprobeerd te strippen bij 41 weken. Helaas was toen de baarmoedermond helemaal dicht dus kon het niet. Vervolgens met 41+2 toen konden ze wel strippen maar heeft niets gedaan. Vervolgens met 41+4 nog weer en toen heeft het ook niets gedaan. Baarmoedermond was niet verweekt. Met 41+5 ingeleid en toen was de baarmoedermond wel verweekt. Dus misschien heeft het strippen wel geholpen voor het rijpen van de baarmoedermond?

6. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ook pas met 41 weken gestript en hielp toen wel want 2 dagen later was ons meisje er
    succes he

7. ladydd

ladydd Bekend lid

Dec 23, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja dat zeiden ze vaak als het strippen heel pijnlijk is gaat het doorzetten.. het strippen was bij mij pijnlijker dan de bevalling

Share This Page