Spannend !!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door weegschaal72, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Bohhhhhh, om 11 uur mag ik voor de eerste maal een bezoek brengen aan de vk, krijg ook gelijk een echo om te kijken hoever ik al ben.....'t is niet mijn eerste zwangerschap maar Oooooo wat ben ik nerveus. Ik vraag wel aan haar of ze mijn bloeddruk ná de echo wilt opmeten:D:D:D

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Spannend succes en hoop een mooie echo met kloppend hartje!!

3. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    :D Veel plezier straks! ;)

4. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Veel plezierr en hoop natuurlijk op een super mooie echo voor je!! Succes :D

5. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Succes en ik duim voor een mooie echo

6. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Het zal er denk ik om spannen of er al een kloppend hartje te zien is......ben nerveus zeg, hahahaha.

7. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Veel plezier:)

8. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
  9. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Zoooooo ben weer terug.
    Ik heb een echo gehad waarop idd een zwangerschapslijn te zien was met daarin een héél piepklein vruchtje. Ik ben idd rond de 6 weken zwanger. hartactie was er helaas nu nog niet, was het net iets te vroeg voor en dus mag ik maandag over 2 weken terugkomen. Altijd leuk:D:D:D

10. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Allereesrt gefeliciteerd met je zwangerschap!! en dat er op de echo iets moois te zien was...

Maar mag ik vragen waarom je al xo vroeg een echo hebt. Brengt ook weer spanning mee want je ziet nog niet zo heel veel en je wilt toch een kloppend hartje zien. ( al zegt dat ook niet veel ) mis gaan kan altijd.

11. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Tuurlijk mag je dat vragen. Ik had meer redenen ervoor...A ik wist niet precies hoever ik gevorderd was in de zwangerschap vanwege mijn onregelmatige cyclus. B komen er bij ons én bij mijn vriend tweelingen voor in de familie, C ik die al iets op leeftijd ben en de kans naarmate je ouder wordt groter is en D, ook omdat mijn broer en zijn vrouw vorig jaar een tweeling heeft moeten afgeven met 29 weken zwangerschap, waarvan 1 zowiezo een afwijking had, dat was al eerder bekend.

12. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Maar het blijft natuurlijk wel fijn dat ze iets zagen op de echo!! Ik wens je hele fijne zwangerschap toe dat alles goed mag verlopen en dat je over 2 weken mooi kloppend hartje ziet!!!

13. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Ja daar ben ik ook blij om maar ik ben ook heel eerlijk, ik heb zelf verschillende miskramen meegemaakt, dat het iedere keer voor mij weer spannend blijft. Natuurlijk kan het altijd mis gaan, daar ben ik me van bewust maar als je eenmaal zover bent gevorderd dat je leven voelt, neemt de angst voor een echo meestal wel af bij mij en dat is iets waar ik mee moet leren om te gaan. ;)

Deel Deze Pagina