Meiden, Volgende week donderdag is pas mijn NOD, maar nu heb ik al de hele tijd een ongi-gevoel. Lichte krampjes in m'n buik en een zeurderige pijn onderin m'n rug. Ik voel ook iets lopen (als jullie begrijpen wat ik bedoel ) maar elke keer als ik naar het toilet ga om te checken of er al zijn blijkt dat het allemaal gewoon witte afscheiding is. Ik word hier best zenuwachtig van. Wie weet raad?
had ik vorige maand ook,bij mij was het waarschijnlijk nog gewoon ontpillen. hoelang ben jij al van de pil af?
Ik zit (net als jij) in ronde 4, maar ik heb nooit echte ontpil-verschijnselen gehad. Ik had direct na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus en merkte eigenlijk geen enkel verschil met toen ik nog wel aan de pil was. Het enige wat er veranderde was dat de PMS (in mijn geval humeurigheid en huilbuien) een stuk minder zijn zónder pil dan met.
ik heb altijd last van mn onderrug en witte afscheiding voor mijn nod,tot nu toe helaas niet zwanger(bijna jaar bezig) maar het kan natuurlijk wel dat het tekenen zijn van een zwangerschap ! afwachten maar!