Voortekenen..

Discussie in 'De bevalling' gestart door nijntje87, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dag dames,

Zondagnacht begon de kramp in mijn onderrug en sliep ik pas rond 05:00u 's nachts. Vrij kort nachtje en maandag overdag een zeurend gevoel gehouden in me onderrug. Dinsdagnacht echt ontzettend goed geslapen en was het dus rustig. Gistermiddag waren mijn schoonouders er en ging ik rond 14:00u even liggen om mijn rust te pakken en een uur later kwam mijn vriend thuis omdat we mijn ouders van schiphol gingen halen (die kwamen terug van twee weken vakantie). In de auto begon me rug weer te zeuren en na de rit thuis was het natuurlijk één grote drukke bedoeling van enthousiasme van beide ouders (ze kunnen het erg goed met elkaar vinden) en gepraat. Ze bleven ook allemaal eten en aan tafel trok ik het allemaal even niet, geen trek en ben ik even gaan liggen op bed. Ik kreeg kramp in mijn rug hield aan en trok naar me buik. Drie kwartier, een kruik en twee paracetamol verder ben ik toch weer even beneden gaan zitten want was eigenlijk super blij dat me ouders er weer waren (en dat ons kleintje het tot die tijd heeft volgehouden om binnen te blijven). Iedereen ging rond 21:00u weg. Ik ging douchen.. kreeg onder de douche last van harde buiken. Daarna ben ik ben naar bed gegaan met een kruik tegen me rug. Ik heb toch weer goed geslapen en heb nu alleen wat zeurderig gevoel in me rug.

Om een lang verhaal kort te maken..;) Het is duidelijk dat het niet door zet..
    Maar vroeg me toch af.. klinkt dit als voorweeën?
    Heb ik gewoon last van me onderrug omdat het allemaal wat zwaarder wordt?
    Of zal dit gewoon spanning zijn dat er uit komt omdat me ouders weg waren en omdat het gister eigenlijk even te druk was..?
    Dit is ons eerste, super spannend maar oh zo vervelend dat je niet weet wat je moet of kan voelen.;) Mijn hele zwangerschap is eigenlijk onwijs goed verlopen (geen pijntjes ect ervaren ook niet met het indalen) dus dit voelt echt naar..
    Liefs

2. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @ Beheer, dit onderwerp mag verwijderd worden hoor.. Ik zie dat hij er 2 keer in staat. Beetje overdreven ;)

Deel Deze Pagina