een vraagje aan jullie meiden

Discussion in 'Zwanger worden' started by blijj, Oct 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    meiden ik heb even een vraagje,

nu ik net even naar de wc ging zat er op me wc papietje roze veeg verder bij het plasje zelf niks, normaal heb ik dat nooit maar kan het betekenen dat me ongi onderweg is of misschien dat ik zwanger ben of kan het allebei? ik ben 1 dag overtijd.

sorry voor de vraag maar heb dit nog nooit meegemaakt en weet niet wat ik er van moet denken ik heb ook geen pijn wat ik normaal heb als ik ongi moet worden.

2. Cara

Cara Actief lid

Jul 19, 2012
    214
    0
    0
    Finishing operator@Pfizer
    Niel
    Ik zou eens een testje wagen! :)

3. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb met me vriend afgesproken om pas volgende week (na het weekend) te testen als ik niet ongi ben dit is pas onze eerste ronde dus de kans zal wel nihil zijn. maar was gewoon benieuwd omdat ik het nog nooit bij mezelf heb gezien.

4. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Mijn ervaring is ook om niet te snel te testen... zonde van het geld (ik heb al veel testen verprutst)... en de situatie verandert er toch niet door :-D

Ik wil je hoop niet weg nemen hoor. Maar in 1 van mijn rondes had ik ook zoiets. 's Avonds laat had ik wat roze afscheiding. Tampon ingedaan, want ik dacht zelf dat ik ongi zou worden. Maar de volgende ochtend bleek ik toch niet. Ikke blij, want dacht meteen aan innesteling. Uiteraard meteen een test, negatief.... En toen werd ik die middag laat alsnog ongesteld.

Nu ik gestopt ben met de pil lijkt iedere cyclus anders te verlopen, gelukkig wel rondes van 30 dagen

5. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah ik wil niet te vroeg testen gewoon afwachten eerst.

Oke ik zie het allemaal wel ik heb nu weer niks als ik naar de wc ga en me misselijkheid treed soms weer op we moeten het maar afwachten braaf van de testen afblijven als ik nog niet ongi word tot volgende week. vreemde is dat ik deze week wel ongi pijntjes had maar dat heb ik nu niet meer heel apart we zien wel heb alleen nog rugpijn.

6. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Hoe moeilijk het ook is even afwachten .. Kan niks zijn kan een beginnende menstruatie zijn :) mijn ervaring is als je zwanger wilt worden dat je lichaam nooit normaal doet haha die neemt je gewoon in de zeik af en toe hihi :) veel succes !!

7. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Kan beide kanten op gaan.
    Hoop voor jou de positieve kant natuurlijk!
    Ben benieuwd wanneer je test en wat de uitslag is!
    Ik duim igg.

8. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas meiden betekende echt me ongi.

Bedankt voor jullie berichten.

9. NElisabeth

NElisabeth Actief lid

Aug 30, 2013
    164
    0
    16
    Beverwijk
    Jammer blijj.. volgende keer beter! Nu vol goede moed aan de tweede ronde!

10. blijj

blijj Actief lid

Sep 16, 2013
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker ik ben nu een half jaar van de pil af en daarom zeggen we ook tegen elkaar omdat je ook moet ontpillen dat dit de echte 2de ronde word :D. maar wij gaan vol goede moed naar de 2de ronde. Wat ik wel heel lief en fijn vond zag ik dat me vriend wel zoiets had jammer hij zei wil echt heel graag een kindje met jou heel lief van hem. Maar ik ga me nu ook maar richten op me nieuwe baan sinds gisteren gehoord en ik begin volgende week.

Share This Page