Spannend..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sommerfugler, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Wow La Rosa dat is ook apart!! Wel ook fijn ergens, dat je nu iig je menstruatie hebt en het niet nog langer allemaal onzeker blijft.. Wel jammer dat het uiteindelijk geen zwangerschap is. Maar goed, nieuwe ronde! Gelukkig kun je nu weer opnieuw proberen :)

2. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    LaRosa, nou ja zeg, da's vreemd!!! Zet het ook echt door? Het geeft in ieder geval zekerheid!

En hier..snap ik er niets meer van hoor..er is bloed, maar niet echt veel en geen klodders en krampen (eigenlijk voel ik niet zo heel veel onderin mijn buik, behalve dat weeïge). Ben wel veel misselijker en reageer ook met misselijkheid op geurtjes die ik ook nog steeds erg ruik..pff, maar we weten allemaal hoe het lichaam je voor de gek kan houden..
    Ik ken deze klachten niet van ongesteld zijn, dan voel ik alleen op de dag voor en dag zelf van het begin flinke krampen, heb verder geen klachten, nooit gehad.

Wel korte cycli van voor de pil, dus dat zou best kunnen..

Ik denk dat ik je advies ter harte neem en op de dag van mijn oorspronkelijke NOD (dinsdag a.s.) toch even een testje er tegenaan. Tenzij er voor die tijd toch nog krampen en klodders (hè, lekker weer! :p) komen.
    Vanavond en morgen feestje, mijn familie weet wat drinken is, het gaat opvallen als ik niks neem..maar ben best misselijk dus kan het gooien op buikgriepje dat dwars ligt. Gewoon voor de zekerheid niets drinken, lijkt me goed.

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Grappig, ik heb dat ook al een paar keer mee gemaakt. Overtuigd zijn van zwanger zijn.... negatieve test... teleurstelling... binnen 2 uur ongesteld en weg alle symptomen

4. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van het feest..hele middag geen bloedverlies, begin avond ook niet en opeens op dat feest naar toilet en vloepp kwam er in één keer een grote prop bloed uit, met afvegen verder weer niks en ook nog steeds geen krampen, maar dit is wel duidelijk geen innestelingsbloed.

Symptomen zijn er nog wel, maar minder, misselijkheid is weer vaag en borsten nog wel pijnlijk maar in scheuten en niet meer continu..denk dat het echt SV's zijn, zèlfs nu ik zo overduidelijk ongesteld ben!! :p

Nieuwe rondes, nieuwe kansen aan dit front! Heb thuis een lekker borreltje genomen :) en nu lekker onder de wol!

5. arabesk

arabesk Actief lid

12 mrt 2011
    202
    1
    0
    schoonmaak
    roeselare belgie
    waarom doe je gewoonweg geen test

6. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de spanning om te snijden! Nog even kort 12 sept ongi. 29 sept srie druppels helder en wat donker veegjes daarna niks meer. Afgelopen dagen heel af en toe wat heeel licht bruin slijm (sorry). Nu vanochtend bij afvegen steeds roze. Ik heb nu drie keer geplastop 5 min blijft roze afveeg. Echt buikpijn en verschrikkelijke pijn in mijn rug. Nou ik weet het niet sopend dit.of ik wordt zometeen loei ongesteld of het stop weer....... Donderdag is nod dus.......pfffffff. Nu heb ik heteven niet meer.

7. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou is het weer weg, nog wel erge buik en rugpijn. Straks veeg ik og bloed omdat ik het schraal geveegd heb whahaha. Ik ga vandaag testjes bij het kruidvat halen en morgenochtend doen, want hier wordt ik horendol van. Ik heb nu onderhand 4 innestelingen gehad deze cyclus hahahaha. Iemand nog suggesties of ervaringen?

8. Flo72

Flo72 Bekend lid

9 apr 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    kan het zijn dat je wel zwanger was en dat het helaas niet goed genesteld is?

9. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep daar had ik ook al aan gedacht, maar dan zou het toch wel door moeten zetten toch. Het is nu weer helemaal gestopt maar heb wel erge buikpijn is ook geeen best teken. Mijn lichaam is gewoon helemaal van slag ofzo. Buiten de 29 geen druppels verloren alleen hier en daar dus wat veegjes. Ja verwrrend weet het ookniet ik gagewoon maar testen en dan kijk ik weer maar.....

10. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pijn is geen goed teken opnaarvijf :$ nu afwachten tot morgenochtend dat je de test kunt doen, ik ga hier zitten duimen voor je!! Het is wel raar wat er allemaal gebeurt, hoe dan ook niet "normaal"...

@arabesk: daar heb ik natuurlijk wel uitgebreid over nagedacht :cool: maar ik zat gisteren nog maar 24 dagen na het begin van mijn laatste omgesteldheid: 4 dagen voor NOD en zoals je hier heel veel kunt lezen, wordt het afgeraden om dan al een test te doen (omdat je dan uiteindelijk nog niets zeker weet).
    Gisteravond kwam er zo'n klodder in één keer, als er al iets zat, dan zit dat er nu toch echt niet meer, lijkt me. Een test doen gaat nergens meer over :p

Ik ga er vanuit dat er wel iets gezeten heeft, want ik voel nog steeds lichte misselijkheid en steekjes/trekjes in midden van borsten..dat zal dan wel wegtrekken, neem ik aan! Of zou dat dan óók nog ontpillen zijn, wat dan gewoon heel laat op gang komt..
    (theoretisch kan ik dat niet volgen..de hypofyse moet alles weer overnemen en dat kan wat rommelig op gang komen - teveel of te weinig hormonen afgeven -, maar niet eerst wel goed functioneren en dan opeens weer niet..ik ben geen arts, maar weet vanuit mijn vak wel één en ander van hormonen en klieren en in dat geval zou er iets mis moeten zijn met de functie van de hypofyse en dat is niet best..)

11. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een update. Vanmiddag niks keer, rugpijn is weg. Zelfs op mijn inlegkruisje van vanochtend vroeg zat maar een piepklein vlekje.(sorry) vanmiddag twee voor vijf gehaald. Gelijk thuis opengerukt en een mini plasje eruit geplast....negatief.... Op zich is nod donderdag en had sinds 7 uur vanochtend elke 5 minuten geplast....en geveegd, veeeel geveegd hahaha. Dus ja weet nog net niks. Wat een toestand hahaha. Mijn man vind het allemaal heel amusant trouwens.

12. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sommerfugler, ik denk dat dat ook zo is gezien jou symptomen en hoe jou grillig deze menstruatie verloopt, vreemd.
    Hoop dat je niet te veel last krijgt!

13. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    #53 Sommerfugler, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt: 5 okt 2013
    Opnaarvijf: morgenochtend nog eens testen, ben benieuwd! Ik ga driedubbel voor je duimen, het is vandaag zoveel dagen voor NOD en met die middagplas te vroeg om er conclusies uit te trekken. Het zou evengoed een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn!! Die kunnen best fors zijn als je het zo her en der leest!

Hier had ik alleen nog maar een paar vegen bruin op de tampon, dus menstruatie is alweer voorbij, of moet dan vanaf dinsdag weer doorzetten ofzoiets dan, het is van slag daar beneden :) wel de hele dag steekjes in borsten en daarbij veel meer misselijk dan daarvoor, maar dat vind ik nu echt zo'n typische psychosomatische klacht, dus daar trek ik me niks van aan. Wel is de sterke reuk aan het verdwijnen.

Het hele gebeuren heeft me wel echt doen inzien dat ik graag zwanger wil worden, wat gek zeg! Er is geen twijfel meer, als ik zwanger was geweest dan had ik dat heel leuk gevonden! :) Dat vind ik wel wat waard, ik wil er vanaf volgende maand serieuzer mee bezig zijn en niet zo halfslachtig maar een keer wat uitproberen. Hier met mijn vriend over gesproken en die zegt ook: laten we er dan meer voor gaan, het is ook "twee voor twaalf" qua leeftijd en als het nu niet, dan nooit niet. Enerzijds nog steeds: hoe kun je kiezen met je volle verstand voor poepluiers, slapeloze nachten en for crying out loud: een bevalling?? Maar volgens mij kies je niet voor dit traject met je volle verstand, maar spreekt hier ons oerinstinct! Laten we daar eens naar luisteren :p

14. LaRosa

LaRosa Actief lid

22 aug 2013
    204
    0
    0
    Noord Holland
    Jaaa hier is het Boem! ongesteld hoor;)
    Heb nu al zin in het klussen wooohoooo!:D:D

Het blijft wel spannend hier he! ik volg jullie op de voet;)

15. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè LaRosa, niet zo mooi..en mooi :p
    Hier weer een dag later wel weer wat helderrood bloed en alle symptomen nemen nu echt af.

Ik ben wel erg benieuwd naar Opnaarvijf!!
    Voor ons gaat in ieder geval vast de nieuwe rond in, begint alles van voor af aan :) als de eisprong loopt zoals voorgaande twee maanden, dan verwacht ik rond zaterdag het verdikte slijm en dan sex op zondag en maandag :D géén probleem :D

16. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    La rosa ja dan maar beter goed dan heb je weer een echte start! Hopelijk ga je nu weer zo lang en nog veeeeeel langer toch, een maand of 9 ofzo.
    Sommerflugler sjeetje handige naam hahaha dan idd ook einde oefening en neiuwe ronde balen zeg. Ik moest zo lachen om je eerder berichtje dat berichtje moeten we teruglezen als we allemaal na een maand gebroken nachten krampjes enz een ontploft huis uitgroei tot onze oren smiddags om half drie half dood op de bank hangen whahaha maar inderdaad het is oerdrang het is sterker dan ons hahaha

Hier negatief, dus dacht ok bij de laatste teste ik vandaag heel klein streepje dus verwacht het niet meer zo. vanochtend mini beetje oud en verder niks. Dacht nou zal het wel doorkomen, niks nie meer te bekennen. Denk steeds voel iets.... Maar nee.Schiet mij maar lek. Misschien komt het slecht door?

Deze ronde gaan we gewoon knallen met zn alle hahaha. Dus komende weken iedereen scheermes te hand, lingerie uit de kast en gaan met die banaan hahaha sorry ben een beetje melig!

17. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Opnaarvijf: nah, het kán nog voor jou!!
    Ik duim hier door hoor!! :)

En anders ben je welkom bij de "de volgende maand" club met fijne sex-voor-twee-goede-doelen: korte èn lange termijn geluk :p

Trouwens, met zo'n korte cyclus heb ik als voordeel dat mijn volgende NOD nog deze maand is!! Namelijk ergens tussen 28 en 1 november (bij cyclus van 24 tot 28 dagen)

18. Sommerfugler

Sommerfugler Actief lid

27 sep 2013
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Test test test test
    Heb een banner gemaakt

effe testen:p

19. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke banner!
    Mmm nou ik geloof er niet meer in.

Maarre saai zitten we hier allemaal duimen te draaien tot ons ei, niks te voelen niks te testen, bah.

Tot over een week of twee kunnen we weer helemaal los met voelen denken en vertellen of onze al dan niet symptomen.
    Echt vind deze fase gewoon saai, en dan moet het bij mij nog losbarste, ik zit dus in de fase voor saai!!

Iemand leuke moppen wahaha

20. Opnaarvijf

Opnaarvijf Actief lid

16 sep 2013
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja en ik voeg me ook bij jullie, het is losgebarsten hier, niet te zuinig ook pfffff. Gelukkig niet wachten tot donderdag, ik voelde het sinds gister of liever gezegd niet. Moet ook zeggen voel me raar opgelucht, ben niet verdrietig. Daar was ik dus wel bang voor hoe raar dat ook klinkt, ben natuurlijk heel er verwent met 4 keer in de eerste ronde. Mijn man was er ook al bang voor die dacht die ontploft. Maar nee niks gewoon rustig. Niet dat ik het natuurlijk niet heeeeeel graag wil he laat dat duidelijk zijn!
    Hoop dat de volgende ronde rustiger verloopt, want dit sloeg nergens op met die twee zogenaamde innestelingen pfffff wat een toestand.

Larosa en sommerfuggler ( doe eens wat aan die naam)knallen deze ronde, dan kunnen we triopuffen straks.

Deel Deze Pagina