Wij willen een derde kindje, nou ja, dat wisten we al, maar we gaan er volgende maand mee beginnen! Ik heb er weer zin in. Deze keer is het wel sneller dan tussen 1 en 2. Daar zit 2 jaar en 8 maanden tussen. Nu is onze jongste net een jaar, maar kriebelt het ineens. Omdat het bij de tweede wat langer duurde (met nadruk op 'wat', 7e keer raak), willen we het nu niet meer zo plannen en gaan we gewoon vrolijk beginnen zonder dat er elke maand enorme teleurstelling is als het niet raak is (zeg ik nu ). Anyway, wie gaat er nog meer voor een derde kindje binnenkort?
Wij Na veel geheenenweer staan we er nu allebei helemaal achter. Ik zit te wachten tot ik ongesteld wordt en we ronde 1 in kunnen..
Ja Hoor, hier ook paar maandjes voor 3e kindje. Helaas is cyclus nu ineens van slag. Dit nog nooit gehad. Maar ja hopen dat het niks betekent en kunnen gaan voor nr 3.
ik ook!!! ik heb 2 zoons, van 7 en 14 jaar, en wij zijn vanaf augustus aan het klussen. voor mijn vriend wordt het zijn eerste kindje en voor mij de eerste geplande zwangerschap, wat het allemaal toch best spannend maakt...
Ja wij ook!!! ik heb morgen mijn NOD dus het wordt heeel spannend...ben nu bezig met de 3e ronde. Voor mij is het voor het eerst dat we er zo mee bezig zijn...de eerste 2 waren niet gepland maar absoluut welkom! Ik kan niet wachten om te gaan testen Succes!!!