Wie zwanger met natriumbicarbonaat?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Joycie02, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Ik ben vorige week voor het eerst naar de gyn geweest. Resultaat: alles perfect (eitjes voldoende groot, BM-slijmvlies voldoende dik, perfect regelmatige cyclus), op één ding na. De PH-waarde van mijnbaarmoedermond is namelijk te laag. En in dit zure milieu overleven de zwemmertjes niet :cry: Ik heb daarom nu spoelingen voorgeschreven met natriumbicarbonaat om de boel te neutraliseren. Zijn er meiden die hetzelfde hebben en met deze spoelingen snel zwanger zijn geworden? Of moet ik maar heel voorzichtig vast rekening gaan houden met IUI?! Ben héél benieuwd naar jullie reacties!

Gr. Joyce

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

hoi meis,

sorry, kan je hier niet mee helpen. Heb zelf PCO, dus bij ons wordt het ook minder makkelijk, dus dat gevoel kan ik wel met je delen. Ik hoop voor je dat alles goed komt en dat je spoelingen snel aanslaan en dus snel zwanger bent!

3. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
  4. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Hoi Joyce,

Eerlijk gezegd heb ik er echt nog nooit van gehoord! Ik ken heel wat mensen via verschillende forums en die ook in de mm zitten, maar ik ken niemand die dit ook heeft gedaan. Eigenlijk hoor je altijd dat er bij vijandig baarmoederslijm IUI wordt gedaan. Maar goed, ik hoop voor jou dat het werkt en dat je snel zwanger mag zijn!

Heel veel succes!

Groetjes,
    Jippie

5. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Dank je voor je reactie! Als ik jouw onderschrift lees voel ik me al helemaal schuldig dat ik in ronde 8 al ongeduldig wordt :oops: :oops: Ik wens je héél veel succes met ICSI!

Gr. Joyce

6. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Ik heb wel eens gehoord dat mensen hierdoor zwanger zijn geraakt. Niet vrezen, het lukt vast!

7. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

Apr 12, 2007
    635
    0
    16
    Dank je, het voelt altijd goed als mensen je een hart onder de riem steken!

Share This Page