Hallo allemaal, Wij proberen al een jaar zwanger te worden! Tot nu toe is het ons nog niet gelukt. Nu heb ik wel al 2 weken last van enkele kwaaltjes, Ik ben 2 weken geleden zaterdags opgestaan ennik was ontzettend misselijk, eerder niks gehad. Een hele dag overgegeven, op toilet gezeten, maagzuur gehad en helemaal geen trek in eten. De rest van de week was ik ook heel erg moe en misselijk. Ik ben naar de dokter gegaan omdat ik ook vrij veel last had van steken in mijn onderbuik. Daar bleek het dan een urineweg infectie te zijn. Daar heb ik medicatie voor gekregen. Maar nu kreeg ik eergisterennnacht (na het vrijen) intense steken in mijn buik, ik kon kiet meer lipen, ik kon mn benen niet meer strekken enbik moest huilen van de pijn. Enige optie was blijven liggen hoe ik lag en een warmtebron op mn buik houden. De dokter had eerder al gezegt dat in misschien zwanger was, maar ik kon nog niet testen omdat ik nog niet overtijd was. Normaal moestbik vandaag mijn maandstonden krijgen, maar dat was niet het geval, ondanks alle kwaaltjes vraag ik me nu toch af of ik dan echt zwanger zou zijn. Heeft hier nog iemand een zelfde situatie als ik? Vanaf wanneer kan ik een test doen? Graag enkele reacties! Hartelijk bedankt Groetjes stephy
Wauw wat spannend ja!! Je kunt testen vanaf je NOD, vandaag voor jou dus! Laat je weten wat eruit komt? succes!!
Inderdaad, testen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten zijn. En dat is vandaag Spannend! Ben benieuwd
Ik ben echt zenuwachtig! We leven er al enige tijd naartoe om eindelijk een kindje te hebben. Alles rondom mij maakt me soms een beetje gek, maar ja, mss is het eindelijk zover! Ik hou jullie zeker op de hoogte! Bedankt voor jullie reacties Groetjes stephy
Weet iemand of dat echt smorgends moet? Want moet de test nog gaan kopen, dus zal eerder savonds zijn dat ik hem kan doen Groetjes
Het beste is natuurlijk s ochtends, dan is je urine meer geconcentreerd. Maar je kan het ook 'sa vonds proberen. Gewoon niet teveel drinken en een paar uur niet gaan plassen. Het kan zijn dat dat al resultaat geeft. het hangt af van de concentratie hcg in je lichaam.
Bij mij maakte niet uit. Toen ik zwanger was heb ik na avond eten positief getest. Ik zou gewoon proberen. Als je zwanger bent komt er toch sowiso een streep en anders kun je morgen vroeg ook nog doen. Anders moet je nog zo lang wachten. Dat zou ik niet kunnen hihi
Ik zou ook niet kunnen wachten tot morgenochtend! Dus je kunt er inderdaad gewoon vandaag al eentje doen en dan bewaar je er voor de zekerheid ook nog eentje voor morgenochtend?!
Ben jammer genoeg nog geen test kunnen gaan kopen, maar wel dag 2 overtijd! Ik hoop zo hard dat het EINDELIJK zo ver is
Oohjee je maakt het nóg spannender dus!! Haha ik ben ook zo benieuwd.. Volg het op de voet hoor, als je dat maar weet
Jammer Zou er toch voor de zekerheid over een paar dagen (mocht je nog geen menstruatie hebben) nog een testje tegen aan gooien hoor.
Ik zou dat ook doen! Maar goed, ik ben inmiddels op de 84e dag van mijn cyclus nu en heb tot op vorige week nog getest, hahaha.. Dat is het andere uiterste natuurlijk Wel balen meis! Ik zal voor je duimen en anders maar gauw ongesteld worden, dan kun je weer een nieuwe ronde in! Succes!!