Nou, aan de ene kant wil ik dat wel. Maar aan de andere kant: Wat voegt het toe? Is ook altijd maar een indicatie. Ik ga op 31 december naar de verloskundige en dan weet ik meer
Leuk zeg, en wat een mooie testen! Hopelijk de 31e een super echo, kun je gelijk met een gelukzalig gevoel 2014 in !
Niet al te onzeker zijn over dat bloed, alhoewel ik het me enorm kan voorstellen. Ik heb 3 weken echt hels gebloed met stolsels erbij! Wat bleek, ik had een hematoom, dat is een bloeduitstorting die de bloeding veroorzaakte. Sowieso kan je in week 4, 5 en 6 een beetje bloedverlies verliezen, dit heeft nog met innesteling te maken, zelf leefde ik dus op zeker 10 maandverbandjes vol per dag. Zit vast wel goed, lekker gaan genieten!
O ja, bij m'n dochter lag ik dagenlang over de wc tot aan het einde van m'n zwangerschap. Had ook mega bekkeninstabiliteit enz. En deze zwangerschap de eerste 9 weken niks! En va 9 weken mega misselijk en nu dus weer aan de pillen tegen de misselijkheid. Inmiddels neemt bet weer af en kan ik steeds vaker zonder pillen leven op de dag zonder te braken. Het betekent echt niks hoor om geen klachten te hebben .