jeetje! maandag test gedaan en gewoon een 2e streepje in ronde nummer 2, had deze keer ovulatietesten gebruikt meer om te kijken of ik wel een eisprong had. maar dacht dat we te laat waren want had een positieve test maandagavond rond 6 uur en we deden het pas de volgende avond rond half 8... ik had al wel een soort van voorgevoel dat het raak was en toen ik pijn in mijn onderrug kreeg wist ik het bijna zeker! vanaf maandag veel testen gedaan omdat ik het niet echt kon geloven maar vandaag toen ik de plus test van clear bleu zag drong het ineens tot me door! IK BEN ZWANGERRRRRRR..... ik wil dit verhaal graag delen omdat ik best bang was om niet snel zwanger of zelfs helemaal niet zwanger te kunnen worden. dit kan dus ook gewoon dames die net pas beginnen veel liefs Minda
Gefeliciteerd!!! Fijn om te lezen. Wij zijn net begonnen, maar heb steeds dat ik denk 'als het maar gaat lukken'.. Had jij een reden waarom je dat dacht? Was je aan de pil voordat je probeerde?
dank jullie wel! ik weet niet echt waarom ik dat gevoel had. ben wel iets van 12 jaar aan de pil geweest ja... en ik was gewoon bang dat mijn grootste droom nooit in vervulling zou gaan. en trouwens een goede vriendin van mij heeft wel veel moeite gehad om zwanger te worden, ook 3x een miskraam gehad. misschien dat ik daar ook een beetje bang van werd... xxx minda en succes met zwanger worden
Gefeliciteerd! Ik begrijp wat je bedoelt, je bent toch bang dat het bij jou dan niet goed gaat, dat zo'n wonder niet in jou kan groeien ofzo, maar niets blijkt minder waar lekker genieten!
Gefeliciteerd!! Wij zijn eindelijk zwanger na 2,5jaar. K hadt het al beetje op gegeven en toen was het raak. In mijn Familie komt veel onvruchtbaarheid voor. Xx