Hallo allemaal, Ik heb me zojuist hier aangemeld want mijn vriend en ik weten sinds vijf dagen dat we zwanger zijn van ons eerste kindje. Wat is dat een mooi moment, het zien van een positieve test en tot het besef komen dat er een kindje in je buik gaat groeien. Wauw wat een machtig gevoel. Het brengt tegelijkertijd ook de spanning mee of het de eerste weken goed blijft gaan. Vandaag hebben we nog een clearblue test gedaan en die liet het woord "zwanger" zien en daarbij dat we nu ongeveer vijf weken in verwachting zijn. Dat is precies wat de verloskundige telefonisch ook zei. Acht april mogen we voor de eerste echo komen. Tot die tijd doe ik maar gewoon mijn ding en hoop dat de dagen snel voorbij vliegen!
Gefeliciteerd!! Ik heb ook eind april mijn eerste echo! Spannend he! Ben de dagen nu al aan het aftellen! Duurt veel te lang!!
Gefeliciteerd! Wat mogen jullie allemaal rap voor n echo, wij mogen als alles goed gaat 7 mei.. bij bijna 11wk!
Gefeliciteerd! Wij mogen ook pas met 10weken 1echo. We mogen ook eerder maar we moeten die dan zelf betalen, wordt niet vergoed door verzekering. Xx
idd de tijd tot die eerste echo duurt een eeuwigheid! maar ja al het goede werk heeft tijd nodig toch? succes en natuurlijk ook veel plezier met de eerste echo!
ik heb eerst twee gewone testen gedaan. dan krijg je alleen maar streepjes te zien maar dat vond ik niet genoeg hahaha. dus clearblue gehaald en het zien van het woord "zwanger" was geweldig!
dankjewel allemaal voor jullie lieve felicitaties. helaas heb ik vanmorgen een miskraam gekregen. wat brengt dat een verdriet met zich mee zeg. ik wens een ieder die zwanger is heel veel geluk en een fijne zwangerschap toe. ik neem even pauze maar zodra mijn vriend en ik hersteld zijn van deze klap hoop ik snel met goed nieuws terug te zijn op de zwangerschapspagina! dikke knuffel voor jullie allemaal!