Ja hoor het is zover! Mijn zusje had het er namelijk al over dat haar navel zo lelijk werd...ik had daar nog geen last van (2 weken terug) maar nu zie ik hem met de dag lelijker worden. Van een gewone diepe navel heb ik nu een navel die dicht aan de oppervlakte ligt en veranderd is in een spleet. Ik heb nu dus gewoon een horizontale spleet op mijn buik. Wat is de volgende stap? Een uitpuilende knop? Of zal die zo blijven? Of rekt ie nog verder uit tot een vaag vlekje? Hoe ging dat bij jullie? En daarnaast moest ik het even kwijt. Soms blijft het me verbazen hoe snel een zwanger lijf kan veranderen.
Ik had ook een diepe navel.. is nu idd een "oppervlakte" navel maar puilt (nog) niet uit... Zou nog kunnen natuurlijk
Heb een (extreem) diepe navel, en hij is nog steeds diep... Ik heb nu een 'normale' navel. Had een navelpiercing en het litteken zit nu wel heel hoog op mijn buik... Dus navel is wel veranderd.. Ik denk, kijkende naar je banner dat je navel gaat ploppen.... Maar zover ik weet plopt die na de bevalling weer terug.
Haha hier hetzelfde! Hij is nog niet 'geplopt' haha maar heb er ook nog een bloedvat vlak onder lopen die helemaal aan de oppervlakte ligt. Niet echt mooi, lijkt net een blauwe plek! En boven zit het gaatje van me navelpiercing wat ook helemaal is uitgerekt, al zit er al ruim 2 jaar geen piercing meer in! Het is niet anders... Hij wordt vast wel weer normaal!
Hier een onnatuurlijk diepe navel en sinds een paar weken kan ik zowaar bij de achterkant komen met mn vingers. Ben heel benieuwd of hij ook nog gaan poppen, maar het hoort er een beetje bij he
Dit was ongeveer met 26 weken bij mn vorige zwangerschap, volgens mijn man stak onze dochter haar neusje door mijn navel naar buiten
Jaaa mijne werd ook steeds dunner en kwam wat naar buiten. Prachtig zwangere buiken, maar navels vind ik maar iehl.. Nu 'gelukkig' weer normaal
Ehm, weet niet hoor, vind een navel zo ie zo een raar ding om t zien, of t nu een gat, een gleuf, een snee, een bult of iets anders is....
haha de naam 'navel' alleen al. Brrrr hahaha Inlove, ik schoot in de lach, ik zag het ook zonder je tekst te lezen. Lijkt net of er een neusje uitsteekt. Brisje, zou je denken dat die van mij gaat ploppen? Grappige is dat ik precies dezelfde buik heb als mijn moeder toen had van mij. En die had vlak voor de bevalling nog een foto van haar buik gemaakt en had een aardige plop navel. Ik hoop dat die van mij een beetje zich inhoud. Zie je zo'n navel door je mooie jurkje prikken! (ga alvast maar pleisters klaarleggen) Heb nog even gegoogled en weer wat geleerd: Je hebt innies (zoals die van mij dus was) en outties... volgens een andere baby site.
Hahaha, erg he, wat er met die navel gebeurt? Ik had rond de 25 weken ook een hele brede navel gekregen, heel diep en de huid begon ook echt te trekken. Toen ging de buik naar voren staan en nu heb ik - wat ik noem - een 'nijntjesmondje'. Een kruisje! Het is piepklein geworden en ook minder diep. Dat vind ik het vreemdste nog niet, wel dat ik een afvlakking heb boven mijn navel. Dus ik heb boven een ronde buik, een platte afvlakking boven mijn navel (die dus ook heel hard aanvoelt) en dan weer de onderbuik die weer rond is. Heel raar. Lijk net een biervaatje.
Uk schopt 'm soms naar buiten. O_O Maar maak je geen zorgen... duurt een paar weekjes maar na de bevalling komt 't wel weer goed hoor.
Ik heb ook een diepe navel van mezelf.... Werd ook steeds meer een streep... Ik heb nu dus een iets mindere diepe navel in streepvorm! dus hij is niet naar buiten geplopt oid bij mij... Tis een streep gebleven