Hoi hoi, Ik had gister m'n nod. Ben altijd op tijd. Heb last van steken in borst en tepel, last van buik ( diarree gevoel) Sorry voor de benaming😉. Veel afscheiding, en kan iets minder hebben, meer trek vooral savonds. Ik denk dat ik straks een testje ga halen.. Pff spannend hoor. Gr susanne
Ja idd, ik heb er nog 1 liggen dus komt goed! Hier nog geen buikpijn dus nog geen spoor van de rode duivels..
Ben nog steeds niet ongesteld dus morgenochtend nog maar een testje doen. Heb wel een klein soort druk in de onderbuik alsof er een soort bal zit..
Vanmorgen nog een test gedaan en was negatief. Daarna ongesteld geworden.. Maar wel oud bloed dus weet het ook niet.
Wel dat heb ik nu echt heel erg, daaraan voel ik gewoon dat ik zwanger ben, heb ik nooit anders gehad, jij benoemt het net zoals ik het voel, zoals een bal onderaan een opgeblazen ballon.
Ik verlies tot nu toe alleen nog maar bruinige afscheiding. Sorry maar weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Ik voel me nog steeds hetzelfde als 3 dagen terug. Echt raar dit. Ook geen buikpijn.