Straks naar de huisarts..spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cherubin, 15 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Hoi!

Vandaag toch wel een spannende dag, straks hebben we een afspraak bij de huisarts om mijn spiraaltje te laten verwijderen. Best een gek idee!

Sowieso dat er een 'vreemde' in dat gebied aan de gang moet. Al moet ik me daar maar overheen zetten geloof ik haha!
    Maar ik ben ook heel benieuwd wat mijn cyclus gaat doen. Met spiraal werd ik toch om de 4/5 weken wel ongesteld dus ik hoop dat dat gewoon doorzet!

Hoe was dat bij jullie?

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend!
    Het begin van een nieuw hoofdstuk.

Ik heb er geen ervaring mee.
    Heb geen spiraaltje gehad.

Succes!

3. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Ja zeker. Manlief vindt het ook ineens een heel gek idee nu hij er echt uit is haha. Denk dat 'de eerste keer' wel even raar zal zijn. Je hebt toch het idee dat het nu ineens een keer raak zou kunnen zijn.

Verwijderen ging makkelijk gelukkig! Huisarts had m er zo uit en gelukkig geen pijn!

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn dat het al achter de rug is!
    Hopelijk heb je direct een mooie cyclus.

5. Moess

Moess Niet meer actief

Ik had na het verwijderen van mijn mirena meteen regelmatige cyclussen van 28 dagen.

6. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Ik ook! 2 weken na verwijderen voor het eerst ongesteld.
    Succes!!

7. Groot

Groot Actief lid

15 dec 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd ook met spiraal iedere 4 wkn ongesteld, nu is hij er dik 4 wkn ui en ben ik ook ongesteld geworden (4 dgn later dan ik had verwacht)
    Heb na t verwijderen van mn mirena ook met ovulatie testen gekeken of ik een eisprong had, en vlgs de testen was die er (en dat past ook wel bij het feit dat ik ongesteld werd dus)...

Wij gaan er vanaf deze maand weer voor! Jij ook succes gewens, hopen dat het snel raak is!

8. cherubin

cherubin Bekend lid

8 sep 2014
    555
    368
    63
    NULL
    NULL
    Goed om die ervaringen te horen!

Ben erg benieuwd of ik over 4 weken netjes ongesteld wordt. Of niet hihi!
    Jij ook succes, Groot!

9. liva87

liva87 Bekend lid

17 mrt 2014
    660
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

bij mij kwam mijn eerste menstruatie op gang na ruim 7 weken. Ik was ook niet ongesteld tijdens mijn spiraaltje. Geen ongrekkingsbloeding ofzo. Die menstruatie was kort (4dagen) maar heel hevig. Daarna netjes 27 dagen later en daarna 30 dagen later en had ik door middel van ovulatie testen (action) mijn eisprong gevonden en die was op dag 17. Deze.maand gaan we er echt vior idd zo spannend. De eerste x vrijeen na het verwijderen.voelde zo speciaal. Idd het zou nu kunnen gevoel. Dat was zo warm en liefdevol maar spannend gevoel. Nu ben ik aan het testen en als mij eisprong beetje klopt met de kalender heb ik die van het weekend. Jij succes en hopen dat het snel lukt .

Deel Deze Pagina