Ik ben nu 6 weken zwanger (en uitgerekend op mijn eigen verjaardag, zo leuk!!!) Maar sinds 3 dagen heb ik pas last van mijn borsten, voelden groot en zwaar aan. Zelfde gevoel als ik normaal ongesteld wordt 😓😓😓 Hiervoor geen last alleen maar elke ochtend misselijk
Ik heb ook pijnlijke/gevoelige borsten. Ik heb dat normaal gesproken ook voor mijn menstruatie, maar ik heb het nu al drie weken! Bij mij is het dus ook een zwangerschapssymptoom!
Vol verlangen denk ik terug aan de pijn aan mijn borsten met die termijn, inmiddels bijna 16 wkn en de pijn is nu echt niet grappig meer.... Ik hoop dat ze nog een keer stoppen met groeien .
Ik ben maar 1 cupmaat gegroeid en heb werkelijk totaal geen last van mijn borsten, heb wel andere bh's gekocht zonder beugel en dat zit 10 keer fijner. Mijn tepels zijn wat gevoeliger maar dat is dan ook werkelijk alles, had alleen tussen week 6 en week 10 echt veel last van mijn borsten.
Wat leuk dat je uitgerekend bent op je eigen verjaardag! Het is vrij normaal om last van je borsten te hebben vanaf de 6e week. Sommigen hebben het eerder, sommigen later, soms helemaal niks. Ik heb het een beetje om de week. Deze week is weer wat pijnlijker. Hier al wel drie cupmaten omhoog (70C -> 70D -> 70E -> 75E...) en ik hoop dat het daarbij blijft, want ik ben maar een ukkie en het begint behoorlijk op te vallen. Zeker omdat er nog geen buik te bekennen is.
Zeg je gewoon dat je langs Schumacher bent geweest haha borstvergroting! Cadeautje van je man, niks aan gelogen alleen dat van Schumacher dan Ik krijg wat meer kwaaltjes Ook echt pijn bij me vagina alsof die opgezet is, dat gevoel Wat beurs...
Op 6 december was mijn ovulatie. Nu heb ik altijd erg zere tepels rond die periode. Maar dat is na Max drie dagen na de ovulatie weer verdwenen. Ik heb nu sinds twee dagen zere borsten! En het wordt steeds erger. Echt van die steken en ik lig nu in bed en ze liggen me echt in de weg. Nog nooit gehad, Ik hoop zo dat het een goed teken is!
Mijn borsten zijn ook al gegroeid en gevoelig hoor. En dit is al vanaf voor mijn nod zo. Verder heb ik eigenlijk vrij weinig symptomen. Het begint mensen ook al op te vallen. Dat wordt nog wat
Ik heb geen duidelijke indicatie hoe lang ik nu zwanger ben, maar de reden voor mij om te testen was gevoeligheid van mn borsten... ik had het vorige keer helemaal niet dus dit is ff een nieuwe ervaring voor me