Het wordt nu toch wel erg spannend ondertussen, nu de bevalling steeds dichterbij lijkt te komen Gisteren kreeg ik wat meer last van menstruatiekramp dan anders en met het wassen daar beneden tijdens het douchen wat slijmverlies ontdekt met een klein stipje bloed erin. Later die dag 's avonds weer wat slijm ontdekt met heeeeel iets bloed erin en vanmorgen met het douchen weer. En vannacht werden de menstruatiekrampen ineens kort en pijnlijker en dat is nog steeds aan de gang..... Ik vermoed dat het voorweeën zijn, maar dat maakt het er niet minder spannend om
Spannend! Het kan idd nog even duren maar dat hoeft niet natuurlijk. Ik zit ook met spanning te wachten, ook last van menstruatiepijn maar verder (helaas) nog niks.. Succes!
Spannend he! heb nu ook al 1,5 week voor weeën vooral snachts.. slaap ook onwijs slecht helaas.meestal maar 2 of 3 uurtjes per nacht, voor de est klaar wakker.
Het blijft ook maar doorgaan! Ik houd het nu vanaf half 10 actief bij (lang leve apps ) en ze blijven komen. Gemiddelde tijd ertussen 3,5 minuut en ze duren gemiddeld 50 seconden.... Misschien als het zo door blijft gaan straks toch maar bellen om te vragen wat ik er van moet denken....
Toch inderdaad net gebeld en ze is even langs geweest. Ik heb al 1 hele cm ontsluiting Maar het kan echt nog alle kanten op. Als het zo door blijft gaan of heviger wordt later vandaag weer bellen Slijmprop ondertussen overigens ook verloren Net echt zo allemaal haha.
Wauw spannend!!! Ik ben ook benieuwd wanneer het bij mij zal gaan beginnen Heb vanmorgen heel klein beetje buikpijn gehad, menstruatie krampjes-achtig, maar dat duurde zo'n 10 minuten en toen was het eigenlijk weer helemaal over. Heb dit een paar dagen geleden ook s avonds gehad en toen duurde het wel langer. Verder nog geen slijmprop verloren en verder eigenlijk ook nog geen idee/bepaald gevoel..! Slaap ook slecht s nachts trouwens Alles doet meer pijn bij het draaien etc. Succes!
Wat een spannende dag voor je dan komt het moooiste moment uit je leven toen ik de slijmprop verloor was ik binnen 1 dag mama ...
Hihi "Net echt zo allemaal", leuk, dat gevoel had ik ook. Als je nog niet bevallen bent, alvast veel succes!