Vochtig/vruchtwater?

Discussion in 'De bevalling' started by Daphnegracia, Jan 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

May 26, 2014
    123
    0
    16
    ik ben nu 39 plus 2 week.
    Wel last gehad van krampen en rugpijnen maar dat is tot nu toe altijd weer weg gezakt wel heb ik sinds gisteren veel slijmdraadjes uit mijn vagina en valt het mij op dat mijn vagina constant vochtig is. niet kletsnat maar wel vochtig mijn onderbroek is ook niet echt nat maar wel vochtig naar een paar uur dragen en met afvegen zo nu en dan wat slijm.

Ik weet niet echt wat ik er van moet denken ik blijf gewoon maar rustig afwachten maar miss herkent iemand dit.:(:(:(

2. Storm1

Storm1 Actief lid

May 19, 2014
    208
    0
    0
    Klinkt meer als waterige afscheiding dan vruchtwater....
    Kan je t opvangen? Als je op je hand blaast komt er dan vocht uit?

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

May 18, 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Mijn vk zegt als je opstaat of baby beweegt dan moet je iets voelen weglopen als het vruchtwater is.. heb zelf ook een paar x getwijfeld namelijk.

Anders ff maandverbandje omdoen en als er wat vocht inzit in een plastic zakje bewaren dan kan je vk een test doen en weet je het zo

4. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

May 26, 2014
    123
    0
    16
    net een uurtje geleden begon het flink te druppen daarna zijn officieel mijn vliezen gebroken ben nu echt in spanning mijn hele onderrug verkrampt!

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

May 18, 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ooh spannend meid, zet hem op! Misschien ben je inmiddels al bevallen, ben eens benieuwd

Share This Page