Hallo Ik ben nu 14 weken zwanger en ben dinsdag naar de gynaecoloog geweest en ze zei me dat de navelstreng rond het nekje van de baby zit Heeft er iemand hier ook ervaringen mee want maak me een beetje zorgen ze zei dat het geen kwaad kan maar wil eens horen wat jullie zeggen Groetjes
Hoi Zou me idd geen zorgen maken de kleine heeft nog zoveel bewegingsvrijheid dat draait en rolt nog alle kanten op Het komt trouwens heel vaak voor volgens mij maar niks om je nu al druk over te maken groetjes
in dit stadia maakt het nog niet zoveel uit meid, grote kans dat de navelstreng straks niet meer om de nek zit... ik had bij beide tijdens de bevalling de navelstreng 2x om de nek plus warre lus, en bij de 2e ook om de nek maar toen wel met dichte knoop dat ze na de bevalling direct werd weggenomen van me omdat ze zuurstof moest hebben, dus tegen die tijd wordt het wel eng, maar je kunt er niets aan doen jammer genoeg... maak je niet al te veel zorgen, komt heus wel goed... succes
Waarom heb je het niet gelijk aan de gyn zelf gevraagd? Hij had je vast en zeker gerust kunnen stellen. Nu zit je zo in spanning, terwijl wij hier jammergenoeg ook geen deskundigen zijn...
Heb het ook gevraagd en ze heeft me gezegd dat het zeker geen kwaad kan maar wou wel eens weten of er hier nog mensen waren met hetzelfde en hoe dat het is afgelopen.
Je kindje is nu nog zo klein en beweeglijk, dat de navelstreng er inmiddels wel niet meer omheen zal zitten...