dit is de 3 poging en er worden maar 3 vergoed zelf betalen vinden we echt veel te duur en ik ben ook helamaal op van alle hormonen die ik de afgelopen 2 ½ jaar heb gespoten.
de dag van de test komt dichterbij, maar ben stout gewest en heb vandaag al getest en wat denk je: ik heb 2 streepjes nu maar afwachten of het zoblijft! trouwens de lijn hieronder geeft aan dat ik vrijdag mag testen, maar volgens de arts mag ik donderdag al l! morgen weer lekker vrij gepakt om ens alles rustig aan te doen!
vandaag weer een test gedaan en inderdaad ik ben zwanger! nu nog effe doorduimen en hopen dat alles goed blijft gaan!
He meid! Het duimen heeft zo te lezen geholpen! Van harte gefeliciteerd he en hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan. Ga je je banner nog aanpassen? Of wacht je daar nog even mee? Liefs Elly
Ooh, ik weer met me late reactie.... Gefeliciteerd meid, en ik hoop ook voor je dat alles goed gaat! Liefs, Xena
hallo allemaal, helaas vanmiddag zag ik een bloeding, kan me niet voorstellen dat dit een innesteling is daarvoor is het teveel. Ook gaat dit gepaard met uikpijn en pijn in mijn onderrug wat voelt als ongesteld worden! Vind het erg moeilijk omdat ik toch 4 positieve tests heb gehad! herkend iemand dit verhaal?