CB zegt niet zwanger maar, voel me heel anders.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aesen, Dec 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aesen

Aesen Lid

Sep 4, 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Hallo dames,

Wij gaan voor een tweede kind. Ik ben vandaag op 10 dpo. Heb vandaag een cb zw test gedaan met weken indicator maar die gaf niet zwanger aan.
    Ik heb al sinds een paar dagen zere borsten die steeds toenemen en mijn eetlust is meer geworden. Net zat ik op de wc en ik dacht ik ga even aan mijn baarmoedermond voelen, voel ik opeens dat hij heel erg laag zit. Ik hoefde maar met me halve vinger erin en daar was het al. Het topje was heel zacht.
    Mijn nod is donderdag. Als ik niet ongesteld word ga ik die dag weer een test doen.

Hebben de dames hier ervaringen met hoe het bm voelt tijdens een zwangerschap? En heeft iemand van jullie met cb 4dagen voor nod negatief getest en op nod positief??

Graag hoor ik het van jullie
    Xxx

2. Isabellaxxxx

Jun 28, 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja je kunt er niet zoveel over zeggen nu..even afwachten nog!

Maar heb wel eens gelezen dat je bmm zakt en zacht word voor je ongesteldheid,helaas nog even geduld hebben..

Succes!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    2,649
    76
    48
    Female
    Utrecht
    Mee eens, bij mij is die bij n zwangerschap (6x) heel hoog en amper voelbaar en amper benaderbaar

4. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    10 dpo is nog erg vroeg om de moed al te verliezen ;)
    Je hebt echt nog kans dat je de komende dagen alsnog een positieve test krijgt.

Baarmoedermond zegt niets over wel/niet zwanger, je kunt zowat alles voelen. Kan ook niet zeggen dat het bij mij anders voelde toen ik wel zwanger was, dan toen ik het niet was.

Ik voelde me bij mijn middelste al zwanger vanaf cyclusdag 26, maar had pas op cyclusdag 40 voor het eerst een positieve test in handen! (na tig negatieve testen en 10 dagen na nod...)

Succes met afwachten!

5. Aesen

Aesen Lid

Sep 4, 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Dank jullie wel dames.
    Ik wacht gewoon "rustig" af tot mijn nod. Het zit steeds in mijn hoofd waarom lukt het gewoon niet om even er niet aan te denken😝😝 vind het zo irritant van mezelf...😝

6. Sweety30

Sweety30 Actief lid

Jun 17, 2013
    482
    66
    28
    Female
    Kan zijn dat de cb nog niet aanslaat omdat je nog voor NOd zit. Rustig wachten tot nod en dan nog eens testen

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Mijn baarmoeder zat op 12 dpo ook erg laag, en ik testte negatief met een actiontest. 13 dpo (nod) was met test licht positief.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Over een paar dagen weer testen!

9. Aesen

Aesen Lid

Sep 4, 2012
    54
    2
    8
    Huisvrouw
    Ja, ja ik ga zeker testen over een paar dagen dames. Hoop dat ik dan goed nieuws heb om te schrijven ☺️☺️

Share This Page