8 dpo symptonen ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Esilaa, Aug 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esilaa

Esilaa Lid

Jul 10, 2016
    38
    1
    6
    Dames ,

Ik had 2 aug positieve ovulatietest.

Vandaag ongeveer 8 dpo..
    Ik had vandaag egt last van mijn onderbuik.. echt van die steken..

Kan het zo zijn dat ik mijn innesteling voel ? Of is dat onmogelijk.

Ik ben ook sinds 2 dagen erg moe en zere borsten.

Wanneer kan ik het beste testen ?

Vandaag gedaan maar omo wit. Wel van sensitest...

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,966
    15,606
    113
    Nabij Utrecht
    2 aug je posi ovutest is uiterlijk 4 aug je eisprong en dus nu 5 dpo.
    Hoogstwaarschijnlijk is het nu nog niet eens ingenesteld (gemiddeld tussen 7 en 10 dpo waar je nu nog niet zit) en wordt er dus ook nog geen hcg aangemaakt die kwaaltjes veroorzaken.

3. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

Jul 30, 2014
    1,241
    78
    48
    tsja sommigen hier beweren dat het niet kan, maar ik had bij mijn zoontje op maandag positieve ovulatietest. De zondag daarop had ik bruinverlies en krampjes onderin mijn buik(waarvan ik dacht hey dat is veel te vroeg), de donderdag daarop had ik zere borsten en zaterdags had ik positieve test.
    Ik denk inderdaad dat het voor zere borsten die door zwangerschap zou komen beetje te vroeg is, maar wat gerommel in je buik zou kunnen. Mja je weet pas over een weekje of het inderdaad van een eventuele zwangerschap komt.

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Tja wat niet kan.

Wij hebben zaterdags onveilig gedaan. Vrijdags erna verging ik van de buikpijn ben toen eerder gestop met werken. Vanaf die woensdag al rare klachten maar geen aandacht aan besteedt omdat we er niet mee bezig waren zondag cb digi zwanger 1/2 weken.
    Dus hier ( mocht ik op de dag van eisprong die zaterdag dus) bevrucht zijn dan 6 dpo de eerste klachten

5. karlijn

karlijn Niet meer actief

Tsja, er wordt toch gevraagd of dat mogelijk is door TS.
    Dat er dan een antwoord komt wat sommige blijkbaar niet bevalt, betekend niet dat het maar gelijk niet waar is. Rogijuli zegt: "hoogstwaarschijnlijk is het nog niet eens ingenesteld", daar sluit ik mij bij aan.
    Het is aannemelijker dat op 5 DPO er eerder niet dan wel een innesteling plaats heeft gevonden.
    TS, ik hoop dat je over een aantal dagen een mooie positieve test in handen hebt!

6. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Ik heb ook op 5-6dpo een innesteling gehad. Teste op 10dpo duidelijk positief ( geen tuurstreepje) met middagurine. Niks is onmogelijk maar de kans is groot dat t iets anders is geweest.
    Symptomen zeggen niet zoveel. Dit zal vsn t progesteron komen aangezien het voor zwangerschapssymptomen wel erg vroeg is. Dan maak je al zoveel hcg aan dat je positief zou moeten testen..

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook een innesteling gehad met 5 of 6 dpo.

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    feit blijft dat ze nog niet op 8 DPO zat toen ze het topic opende.. Niemand zegt dat een innesteling op 5 DPO niet kan. Rogijuli had bij haar laatste zwangerschap zelf op 7 DPO al een licht positieve test dus dan moet de innesteling geweest zijn op 4 of 5 dpo. Zij zal dus ook de laatste zijn die zegt dat het niet kan. De kans is alleen vele malen groter dat de innesteling wat later is...

2 augustus positieve ovulatietest betekent dat binnen 24-48 uur het eitje springt (in de meeste gevallen, want soms springt een eitje niet waardoor het lichaam het een paar dagen later weer zal proberen). Dus dan zal de eisprong waarschijnlijk op 3 of 4 augustus zijn geweest. Ga voor de zekerheid uit van 4 augustus dan is 5 augustus 1 DPO dus zit je vandaag op 6 DPO. Dan kun je nog niet positief testen omdat de meeste innestelingen plaats vinden tussen 5 en 10 DPO en je pas een paar dagen later voldoende HCG hebt opgebouwd om hele gevoelige testen als kruidvat 2 voor 5 euro en de nieuwe predictor early uit te laten slaan met een heel licht streepje

En dan nog iets over symptoMen: eerste zwangerschap zo weinig symptomen dat ik niet eens door had dat ik zwanger was, maar goed we gingen er toen ook nog niet voor. Tweede zwangerschap een enorme lijst met symptomen. Ik wist zeker dat ik zwanger was en dat was ook zo. Derde zwangerschap geen symptomen. Ik wist zeker dat het weer niet raak was en toch was/ben ik zwanger.....oftewel symtomen zeggen HELEMAAL NIETS;)

9. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113

Er is toch niemand die iets anders zegt? Op 6dpo is een innesteling nest mogelijk. Alleen wat krampjes wil niet zeggen dat dit zo is. Symptomen kunnen nog niet van een zwangerschap komen..

Testen het beste op of na nod..

Share This Page