Het streepje is wel iets duidelijker maar een groot verschil met 6 augustus is het niet. Weet ook niet zo goed of hij nu al wel opgelopen zou moeten zijn als het raak is? Vandaag 11 dpo en vrijdag is mijn nod. Heb natuurlijk in de middag getest net als 6 augustus. Morgen maar eens in de ochtend nog eens proberen.
Dat het streepje duidelijker is lijkt mij al een goed teken. Een gigantische oploop hoeft volgens mij nog niet. Het HCG verdubbeld elke twee dagen, dus hij zou (over)morgen wel nog iets duidelijker zijn als er sprake is van een zwangerschap. Ben benieuwd naar je test van morgen met ochtendurine. Laat je het weten?
In dat geval komt het denk ik wel overeen. Had gedacht dat als het zo is de test nu een stuk duidelijker zou moeten zijn. Maar zit ook nog 3 dagen voor nod. Ik zal een foto plaatsten van de test morgen
Vandaag de hele dag last van een zeurderig "weeïg" (ongi)gevoel in m'n onderbuik en gister een veegje licht roze / meer bruin verlies (heb dit wel vaker als ik ongi wordt) Enorm gevoelige borsten dat houd al een tijdje aan en wordt niet minder.. Geeft wel een beetje hoop want meestal als het ongi gevoel komt neemt de pijn in m'n borsten af. Iemand die deze klachten herkend?
Er lijkt een heeel licht streepje te staan maar wel veel lichter dan eerst.. Heb de test trouwens doorgespoeld met een paar druppels water omdat ie wat gelig werd. Denk toch vals alarm
De streepjes lopen ook helemaal niet op lijkt het. De test zou nu al veel duidelijker moeten zijn volgens mij.
Je had nu al lang een duidelijkere moeten hebben. Helaas Maar niet getreurd je bent pas net begonnen! Hopelijk volgende maand wel raak! Succes