ik vind het spannend!! voor het eerst ga ik proberen of dl zonder late fles de nacht door komt.. ze is nu 15 maanden dus het wordt ook wel eens tijd vind ik zelf. ik heb het vaker gedacht nog even en dan ga ik het proberen. dan dronk dl nog maar de helft van haar late flesje op. en dan dacht ik na een paar avonden als ze het nog 1x doet dan ga ik het proberen. en ja hoor dan ging die fles weer leeg. ze kreeg nog 1x 90+3 na de lunch en savonds rond 23.00 nog 150+5. die bij de lunch krijgt dl ook niet elke keer meer, ligt er net aan hoe goed ze haar brood heeft gegeten. en nu met haar late fles was het steeds 20/30ml wat ze op dronk. dl vond het al niet meer zo heel fijn dat ze dan weer wakker moest worden en werd ook al niet meer meteen wakker als ik de kamer op kwam. dus ik heb besloten dat ik het ga proberen! overdag eet en drinkt ze genoeg. naar mijn idee heeft ze het eigenlijk ook niet meer nodig, helemaal nu het elke keer zo weinig is.. dus ja ik vind het spannend!!
Ben benieuwd. Inderdaad spannend zeg! Hopelijk tukt ze lekker verder! Hier ook een dochter van 15 maand en geen late fles meer. Al rond de 6 maand en liet ook alles staan en stelde het wakker maken niet meer op prijs. Maar goed niet elk kind is hetzelfde.
ja mijn oudste was toen al een tijdje helemaal van de fles af met 15 maanden.. ze heeft net wel een klein huiltje gedaan rond de tijd dat ze normaal dus nog uit bed gehaald wordt.. maar dat kan ze ook in haar slaap gedaan hebben.
Fijn! Ik vond dat ook zo spannend, stom he! Met 10 maanden was dat. En had het wel vervroegd naar 20.30. Maar na een week frustraties van allebei de kanten, en niet meer leegdrinken ook niet meer wakker gemaakt om fles te geven. Had ik veel eerder moeten doen