Sorry voor het niet reageren van de pb's die binnen zijn gekomen over het pendelen Ik ben er even mee gestopt omdat veel meiden hier nu aan het pendelen zijn ( wat heel leuk is natuurlijk) maar door hun uitslagen word ik erg beinvloed en dat maakt het voor mij heel moeilijk om te pendelen neem het de andere pendelen dames niet kwalijk hoor alleen maar leuk sorry meiden
Hey meis geeft niks. Maar helaas zijn er niet zo veel meer die nog pendelen Had al gevraagd, maar ter vergeefd. En euh je hoeft geen sorry te zeggen
Jammer Pammy! Jij was de enige die mij 'juist' gependeld had! Maar idd, je hoeft daar geen sorry voor te zeggen
ik voelde me schuldig omdat ik lang niks heb laten horen maar ben blij dat jullie het begrijpen wil het best nog wel eens doen maar het is heel heel heel erg veel geworden buiten mijn normale sessies het forum er ook nog bij
maakt niet uit pammy ik geloof best dat het erg veelwerk is om iedereen te pendelen. Ik heb het zelf al een beetje geprobeerd. Vond het gewoon leuk om het een keer zelf te proberen.
Hoi pammy, zal ik in het 'grote' pendelonderwerp achter jouw naam zetten dat jij voorlopig niet pendelt, en dan dit onderwerp sluiten? Groetjes, Wendy
ja dat is prima dan hoop ik dat iedereen het gelezen heeft en niet meer zit te wachten op een pbtje dank je wel alvast