Goede avond, Zelf ben ik niet zo actief op het forum maar lees af en toe wel wat. Zelf paar weken geleden berichtje geplaatst. Zelf ben ik na een hoop gerommel sinds februari gestopt met de pil om een lang verhaal kort te maken, omdat de huisarts dacht dat ik zwanger was door de pil heen. Gelukkig niet zwanger maar een hormale disbalans. Kuurtje gehad om mijn hormonen te resetten. Sindsdien een nette cyclus rond de 27 dagen. Het kindje zou uiteraard welkom zijn geweest en hebben we besloten ok toch voor te gaan. We gaan ronde 8 in. Alleen een ding zit me niet lekker. Ondanks ik een strakke cyclus heb varieerd mijn bloeding tijdens menstruatie tussen de 3 en de 8 dagen. De ene keer bloed is 7 dagen onwijs heftig met grijze stolsels en de andere keer maar 3 dagen wat ij af kan met inlegkruisje. Maar is het ook wel eens andersom. 6/7 lichtjes maar de andere keer 3 dagen heftig. Ik vroeg mij af sommige dat ook hebben
Jahoor, hier ook altijd al hele wisselende menstruaties gehad: van kort en heftig tot heel lang een beetje tot alles daar tussenin