Hallo, Ik ben nu ruim 10 mnd gestopt met de pil, 6-12 heb ik mijn eisprong gehad, deze voel ik normaal heel licht, hooguit een paar steekjes, maar deze duurde een paar uur met af en toe hevige steken aan de rechterkant. die dag ervoor hebben we sex gehad, en ook die avond zelf. Sinds 12-12 heb ik erg last van mijn tepels, wat ik normaal net voor mijn O heb. Verder heb ik geen rare klachten ,alleen af en toe hoofdpijn? Heeft iemand dit ook meegemaakt, en bleek achteraf zwanger te zijn? Ik kan nog niet testen omdat ik pas rond 24-12 O. moet worden.
je moet echt even testen wil je weten of je zwanger ben. ik voel me elke maand tegen me nod dag zwanger, met alle bijbehorende klachten, maar ik word steeds weer ongesteld.
Ja herken het...normaal voel ik mijn eisprong niet echt maar afgelopen dinsdag had ik uren heftige pijnsteken (nog nooit gevoeld). Dinsdag dus ook mijn eisprong gehad en sinds gisteren zere tepels. Heb niet het idee dat ik zwanger ben..dus zal ook moeten afwachten..hoop het natuurlijk wel voor ons
Tja, een test is het enige wat je zekerheid kan geven. Gisteravond stonden m'n borsten nog in de fik. Dit heb ik nog nooit gehad voor m'n ongesteldheid, maar toch echt vannacht ongesteld geworden...
Ik had de maand dat ik dus zwanger bleek te zijn tijdens mijn eisprong zulke hevige krampen dat ik nog een pijnstiller heb gehad. Ik kon niet meer liggen van de pijn.. Dat hield bij mij een uurtje aan ofzo. Normaal had ik alleen wat steken of voelde ik weinig bijzonders. Achteraf bleek ik dus zwanger te zijn. De rest van de maand voelde ik me niet veel anders dan anders. Alleen mijn temperatuur was flink gestegen na eisprong en daalde na een paar dagen weer (innestelingsdip). En twee dagen voor NOD werd ik misselijk maar ik dacht nog dat ik griepig werd ofzo. Ik hoop het voor je!
ik heb al 2,5 week vreemde klachten ,,over 5 dagen weet ik het...als ik een cyclus heb van 36 dgn wat ik persoonlijk ,want weet bijna zeker dat ik mijn ei al gehad heb
bedankt voor de reactie's Ik ben nog steeds aan t aftellen naar de dag dat ik kan testen. Mijn klachten zijn alleen maar erger geworden, wordt af en toe s'nachts wakker, omdat ik dan verkeerd lig en mijn borsten zo pijn doen Verder heb ik weinig energie..en ben best snel moe.
Ik had deze keer tijdens mijn eisprong ook enorme pijn! Kon niet meer van de bank afkomen en omdraaien/bewegen in bed ging ook echt niet....de keren hiervoor voelde ik het wel maar lang niet zo heftig als deze keer! Laat het voor mij ook een goed teken zijn please!
Nou... mijn geduld was op..ik dacht ik test een dagje eerder, en.... Ik ben zwanger! Ik kan het zelf nog niet helemaal bevatten maar ik ben zoooooo blij... bedankt voor jullie reacties...en ook heel veel succes X
Gefeliciteerd, heb precies dezelfde klachten, maar heb met mezeld afgesproken om pas donderdagmorgen te gaan testen. Maar haha zit nu ook weer achter de computer omdat ik niet kan slapen van de pijn in mijn borsten, maar grrr ben doodmoe. Normaal gesproken moet ik woensdag ongie worden, volgens mijn banner iets eerder,want had vorige maand een kortere cyclus maar ga voor de zekerheid maar ff van de langste uit (ook niet erg lang hoor 28 dagen) Maar toch hoop het zo.... Nogmaals gefeliciteerd helemaal geweldig! Wat een kerstcadeau!