Hallo dames, ik heb even een vraag. Ik zou namelijk graag horen wat jullie van het volgende denken. behalve dat ik gewoon rustig had moeten wachten Vandaag op 7dpo heb ik een zwangerschapstest gedaan. Veel te vroeg maar ik had de laatste dagen signalen die ik herkende van de innesteling bij de andere zwangerschappen. (Grieperig voelen maar niet ziek zijn). Toen begon ik te denken en uiteindelijk dus te testen. toen de test nog nat was dacht ik wel heeel vaag wat te zien maar na opdrogen is het toch best een duidelijke tuur... alleen is het dan nog betrouwbaar of zou het toch een indroger zijn? Heb een nog natte test toegevoegd van vanmiddag en de gesloopte is die dus opgedroogd... (gesloopt omdat ik hem met schermpje niet scherp kreeg) hopelijk zijn de fotos zo dat het lijntje zichtbaar blijft ik hoor graag wat jullie gedachten erover zijn.
Ik zie ook een tweede lijntje op allebei de foto’s! Spannend zeg. Zou overmorgen nogmaals testen en kijken voor oploop?
Ik moest wel even HEEL goed kijken, als ik normaal achter m'n laptop zit zie ik niks. Maar als ik iets verder achterover leun zie ik idd. bij beide foto's in de verte een tuurstreepje. Nou is het al even geleden dat ik zelf een zwangerschapstest heb gedaan, maar er staat me wat van bij dat je het moet aflezen binnen de 5 minuten en dus niet na die tijd? Van die indrogers heb ik nooit echt begrepen. In mijn optiek betekenen 2 lijntjes gewoon zwanger Maar ik zou zeker over 2 dagen opnieuw testen in dit geval!
Bedankt voor de reacties! Ik had veel meer verqacht: na afleestijd niet goed (het was echt maar 2 minuten erna maar toch) jullie maken menu wel enthousiast en nog nieuwsgieriger... straks snel testen bestellen
Ik zie op de open gemaakte test wel een duidelijk streepje. Op de andere foto heel licht. Zelf geen ervaring met deze testen maar sommige testen droger donkerder op. Hopelijk loopt ie mooi op!
Ik zie op beide heeeel licht iets, maar ik heb niet zulke goed ervaring met blauwe testen. Vaak een indroger.. persoonlijk zou ik er een met roze streep proberen
Ik ben net zo nieuwsgierig als jullie, maar heb geen testen in huis en ze worden morgen pas bezorgd En omnou de 4 kids op sleeptouw te nemen naar de drogist voor een test lijkt me ook niet ideaal ... dus hopelijk is de postbode morgen een beetje op tijd want ik wil het nu wel zeker weten . Ik houd jullie op de hoogte