Hallo allemaal! Ik heb de knoop doorgehakt, na de zomer wil ik instappen in een traject om BAM te worden. Ikzelf ben een nakomer, ik ben inmiddels 5 keer tante en vanaf de eerste zat ikzelf met een ongelooflijke kinderwens, altijd al gehad. Inmiddels is de oudste al bijna 11(!!) en de jonge wordt 6. Mijn eigen ouders worden er niet jonger op en ik wil graag dat mijn kinderen toch oma en opa gaan kennen. Ik ben inmiddels 30, heb een eigen woonst, vaste baan, stabiliteit en een goed netwerk om mij heen. Ik heb de knoop doorgehakt en vind het super spannend; na de zomer ga ik een afspraak maken in het ziekenhuis. Ik hoop dat dan de COVID een beetje gestabiliseerd is en dan weet ik zelf ook meer hoe het met mijn baan zit waar intern een paar hervormingen aan zitten te komen. Ik woon in Belgiƫ, ik weet dat dit een Nederlandse site is maar ik neus hier al wel eens af en toe en ik vind het hier heel interessant. Als er dames, heren,... zijn die tips hebben of verhalen, of weten in welk deel van het forum ik precies moet zijn, hoor ik het graag! Ik wil mijn omgeving in het begin, met uitzondering van mijn moeder, nog niet op de hoogte brengen moest het toch niet lukken, dus ik vind het wel fijn mocht ik hier wat kunnen delen!