Ik ben in oktober gestopt met de pil en heb toen 5 maanden lang een hele mooie cyclus gehad van 28/29 dagen. Iedere keer kreeg ik na mijn eisprong last van gevoelige borsten tot aan mijn ongi. Voor mij ook een teken dat ik een eisprong had gehad. Nu heb ik vorige maand ineens een cyclus gehad van 37 dagen en ik had toen ook geen gevoelige borsten. Nu zou ik mijn eisprong weer gehad moeten hebben maar weer heb ik geen gevoelige borsten. | Ik begin me nu een beetje zorgen te maken of er niet iets aan de hand is en vraag me af of dit ook ineens kan veranderen. Zijn er hier meer meiden die soms wel en soms geen gevoelige borsten hebben maar wel altijd een eisprong? Ik gebruik wel ovulatietesten maar die zijn bij mij nooit super positief geweest wel een duidelijke verkleuring vergeleken met de andere dagen dan staat er maar 1 streep dus waarschijnlijk mis ik gewoon die piek en is hij bij mij heel kort. Wie o wie herkent dit?
He mijn cyclus was in het begin ook heel erg regelmatig. Daarna werd het steeds langer. Ik heb ook ovulatietesten geprobeerd maar nooit een positief resultaat gehad. Dit wil echter niks zeggen, kijk maar naar mijn banner! Gevoelige borsten had ik ook steeds iedere cyclus. De cyclus dat ik zwanger ben geworden was het wel wat extremer. Daar merkte ik eigenlijk al aan dat ik zwanger was. Hoop dat het gauw raak mag zijn voor je!
Oh ik heb dat ook hoor. De ene maand wel zere borsten en de andere maand niet, is heel verschillend. En mijn cyclus is ook onregelmatig. Dus ik denk dat er niet veel met je aan de hand is. Gewoon last van die vervelende hormonen die de boel moeten regelen...
De rede dat ik me zorgen maak is omdat ik 5 maanden lang 14 dagen voor mn ongie gevoelige borsten heb, ik heb hier weleens gelezen dat dat betekend dat je dan een eisprong hebt gehad maar nu heb ik dus geen gevoelige borsten dus dat lijkt me geen goed teken
nou ik heb nu sinds ik gestopt ben met de pil exact een cyclus van 28 dagen en voor mn ongi standaard 3 dagen zere borsten....
Er is echt niets aan de hand denk ik hoor. Het is bij mij ook zo dat het niet iedere maand pijnlijk is. Misschien heb je zoals je zelf aangeeft nu geen eisprong gehad. Die kun je wel eens een maandje overslaan... ik doe ovu-testen en heb 1 maand geen ei kunnen ontdekken, had toen ook geen pijn aan mijn borsten.
Dan zou ik nu al voor de 2e keer geen eisprong hebben terwijl het daarvoor 5 maanden goed ging. Dus dan ga ik me dus wel beetje zorgen maken.