Spannend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kareltje, 13 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Trouwens Smoekie,

Heel heel heeeeeeel licht is toch ook een streep haha?!!!!
    spannend joh!!!

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik hoop voor je dat je het nog even uit kan houden en dat de test uiteindelijk toch positief zal zijn meid... :D

vraag me niet waarom ik getest heb hoor, denk uit pure verveling ofzo ikweet het niet hahaha weet wel dat ik altijd ontzettend nuchter ben, maar ja of je me nu nuchter kunt noemen, nee denk het niet, even een vlaag van verstandverbijstering denk ik hahahaha

nu moet ik gewoon afwachten tot zaterdag want de testen die ik hier heb liggen testen pas vanaf nod..en die dipsticks kun je hier verder nergens kopen, tja via internet tegen de tijd dat ik ze dan binnen heb ben ik alweer 3-4 dgn verder en weet ik al... ;)

groetjes van een op dit moment ietwat labiele wachtende ;)

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    maar met heel heel heeeeeeeeel licht bedoel ik dan ook echt heeeel heeeel heeeeeeeel licht he... ;)

in het daglicht zie je een verkleuring daar waar die streep zou moeten komen en vanaf de zijkant gekeken - - zie je dus 2 verkleuringen daar van de controle en daar waar de test moet verschijnen...de streep zie je dus wat ik al zeg heel heel heeeeeeeeel licht en via de zijkant gekeken zie je een iets duidelijker verkleuring - -

maar ja deze nuchtere wacht gewoon nog even een paar dagen af..hoe het ook is zaterdag, feest vieren doen we evengoed, of feest vieren met borrel om te vieren dat we zondag 5 jaar getrouwd zijn, of feestvieren zonder borrel omdat we 5 jaar getrouwd zijn en zwanger... ;)

je hoort het gauw genoeg :D

4. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hey Smoekie,

Nu ik erover bezig ben ga ik al bijna testen :)
    Ik ben ook zo slap!!! Ik wil het zo graag weten, maar ik weet eigenlijk haast zeker dat het niet zo is!! En het zou zo zonde van de test zijn, maar het kan wel vanaf vandaag toch? of zou de clear blue dat niet meten al zo vroeg!

Het klinkt trouwens wel als een hhheeeeeeeellllll licht streepje, maar ik blijf erbij een streepje is een streepje!!!!

Oeps al vijf uur!! Even eten koken voor mijn mannetje!!!

Liefs

5. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    spannend meid ....heb je sympt. of heb je een sterk voorgevoel ...?
    ik ga heel hard duimen voor allemaal ;)

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    van cb weet ik niet volgens mij is die het betrouwbaarste vanaf je nod (net als die andere die ik heb liggen dus :( )

maar ik ga erover ophouden hoor straks verpest je door mij nog ff vlot een test hahaha (of niet natuurlijk ;) )

eet ze meid, wij doen lekker makkelijk de frituurpan aan.. :D

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    enige symptomen die ik heb zijn dat ik als het aan mij ligt ik de hele dag wel onderuit kan op de bank, en vanaf vorige week (daar heb ik wel heel erge last van) ontzettend last van mijn borsten...gevoelig met slapen, als ik ze stoot, of als de kids er toevallig per ongeluk tegenaan lopen...

en ja ergens een voorgevoel, maar dat is meer omdat ik het graag zou willen omdat het dan waarschijnlijk op mijn verjaardag verwekt zou zijn, en we dit weekend ook nog eens een weekend weggaan omdat we 5 jr getrouwd zijn, mijn gevoel overheerst mijn verstand op dit moment even, zaterdag is het weer afgelopen pas denk ik, dan denk ik dat ik pas weer mijn eigen nuchtere ik ben... ;)

8. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    Spannend ook voor jou dus,
    heb zaterdagavond een feest dus als ik negatief test, kan ik mij gaan bedrinken en anders vrolijk zijn zonder alcohol zonder het aan iedereen te vertellen (zal wel lastig zijn, maar dat lukt denk ik wel).

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zoals je aan mijn banner kunt zien zijn de :evil: vandaag gekomen (iets eerder dan verwacht :( ) dus de spanning is er dit keer vanaf, heb me een keertje even mee laten slepen door die *** borsten (doen trouwens nog steeds zo ongelofelijk zeer) dus dat doen we niet meer, wacht het nu wel gewoon weer af.. ;)

wij hebben van het weekend ook feest (zaterdag - zondag - maandag) lekker naar zandvoort dus tja ipv zonder borrel (had ik liever gehad natuurlijk maar tis nou eenmaal niet zo) doen we het gewoon gezellig met borrel.... ;)

succes meid, hoop voor jou dat ze wel wegblijven... :D

10. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    He jammer Smoekie! Ik had zo'n goede hoop voor je!

11. janice

janice Actief lid

14 mei 2006
    420
    0
    0
    smoekie jammer zeg, maar wel fijn dat je niet langer in onzekerheid zit.
    Ik wacht nog steeds. Morgen nog werken dus dat wachten zal wel lukken.

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    duimmmmeeeeennn!!
    ik ben ook 5 dagen eroverheen maar ben bang dat ik het al begin te voelen dat de duivel komt!! misschien omdat ik te graag wil lukt het niet of kan dat niet?? hoop dat we allemaal geluk hebbe!!

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    jammer smoekie!! ik heb ook van die pijnlijke borsten ik vind dat het verboden moet zijn dat je die dingen voelt behalve als je zwanger bent weten we het tenminste gelijk zeker! :D succes deze maand!!

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    voelen jullie als je ongesteld word ook zo'n kriebel in de buurt van je liezen??

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Jammer Smoek :(
    Maar geniet lekker extra van je borreltjes dit weekend, wie weet zijn het voorlopig je laatste ;)

En voor degenen die dit weekend gaan testen, alvast heel veel suc6!
    Duim voor jullie :D

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bedankt meiden, we gaan er gewoon weer met frisse moed tegenaan...het was ook meer mijn gevoel dan mijn verstand die even overheerste door die *(&*( borsten.. :(

genieten ga ik zeker meid...je weet immers maar nooit of het volgende keer voor 9 mnd afgelopen is... ;)

en voor de meiden die nog wel in spanning zitten en bijna mogen testen...

heel veel succes.... :D

17. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hey Smoekie,

Meid wat balen zeg! Het is niet eerlijk dat je lijf je zo voor de gek kan houden!!
    Geniet lekker van het weekend, dat heb je verdiend!!

Liefs

18. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nee heb ik geen last van.

Kus meliske

Deel Deze Pagina