thanks allemaal krijg er wel een beetje hoop in; net afspraak al gemaakt voor de 2e kijker hihi... Nou hopen dat t gauw verkocht is
hihi thanks...jullie berichten geven moed hihi de aanvragen om onze woning te bezichtigen trouwens ook zit nu al op 7.....! (bijna hoop ik dat ik ff pauze krijg, bel me suf om afspraken te maken hihihihihihihihhihihi)
Is natuurlijk leuk een cake bakken maar je verkoopt helaas geen cake maar een huis, zorg dat trapleuningen stofvrij zijn en niet plakken (ja ik heb 3x een huis getroffen waar ik de leuningen bijna niet van mijn handen kreeg) zet de wasmand in de kast, klap de strijkplank in. Ruim de koelkast op (als die inbouw is) want mensen kijken er echt in! Maandverband, tampons die mogelijk op de w.c. staan dat soort prive dingetjes. Ruim wat persoonlijke zaken op, bv foto's die kopers af kunnen leiden van het huis of een berg speelgoed die in de hoek staat, alles om het nog ruimer te laten lijken. je hebt inderdaad een super leuk huis, maar ik zou afschrikken van het enorme open gat dat van je woonkamer naar boven door loopt, lijkt me niet echt fijn als je het huis moet warm stoken, zeker niet met de huidige energie prijzen. Dat zou dan ook meteen mijn eerste vraag zijn, wat je aan energie verbruikt. Zorg dus dat je de jaarrekening klaar hebt liggen om aan te tonen dat dat dus mee valt (als dat zo is). Heel veel succes met de kijkers en laat ze zoals eerder gezegd is eerst even zelf kijken en daarna aan jullie vragen stellen, dan kunnen mensen ook kritisch kijken.
Bedankt allemaal voor jullie adviezen! Net zijn de eerste kijkers geweest! Hele dag gepoets en geboend hihi en dingen opgeruimd...! straks nog 2! dan gaan we morgen en de dagen erna weer verder tot en met maandag!