hallo allemaal, ik moet straks naar de v.kundige voor eingelijk de standaard controles maar ik ben zo nerveus omdat de baby de vorige keer dwars lag. nu gaan ze dus weer voelen en kijken of dat meneer goed is gaan liggen. ik vond die controles meestal doodsaai maar vandaag is het toch even spannend. we hebben samen sowieso al besloten dat als onze kleine liefde nog niet goed ligt, wij geen draaipoging willen. en als het niet anders kan dan voor een keizersnee gaan. ik vind dat best wel heel erg jammer want dan heb ik het gevoel alsof ik mijn zwangerschap niet goed heb afgerond. maar goed straks weten we of het een natuurlijke bevalling word of niet.(mischien draait de baby op het laatste moment wel..wie weet he.....
jeeeyyyyy hij is ingedaald!! de v.kundige vroeg nog of dat ik daar dan niks van gemerkt had..beetje rugpijn of mentruatieachtige krampjes ofzo vaker plassen.. nou de rugpin viel heel erg mee en dat hetvaker plassen en die krampjes van het indalen waren wist ik niet. ben echt zoo ontzettend blij dat hij alsnog met zn koppie naar beneden is gaan liggen! volgende week wordt het voor de zekerheid inwendig onderzocht.(daar verheug ik me dan weer niet op)
Ooow das fijn zeg! Die van mij ligt nu ook mooi met t koppie naar beneden. Succes alvast met de bevalling en volgende keer op controle..
dank je Pioen, jij ook alavst heel veel succes met de bevalling en de komende controles. nog eventjes en dan kunnen we onze eigenwijze dwarsliggers bewonderen
Whoehoe Lennylenn, wat fijn dat jullie dwarsligger nu mooi met het koppie naar beneden ligt!! Nog even en jullie kunnen hem/haar in het echt bewonderen .
hihih ja we zijn echt superblij dat ie alsnog goed is gaan liggen. maar goed we zijn er niet want hij is goed gaan liggen maarheeft zn groei een beejte links laten liggen! zuchhtttttttt.. mn muisje is ietsjes aan de kleine kant dus nu moetik heel erg veel rusten heb ook maar gevraagd of dat mijn verlof eerder in kon gaan ( waren nog maar 4 daagjes werken) maar trok het al niet meer vooral vanwege wisselende diensten en de v.kundige had ook liever dat eerder zou stoppen. dus vanaf vandaag is mijn verlof ingegaan!