Tijdens de wereldhaven dagen is mijn zoontje door het uitagenda blad gefotografeerd. Mn man moest toen een kort stukje over m. Doormailen en dan kwam hij dus in t blad te staan. Nou ik helemaal trots natuurlijk. Vorige editie stond er een ander kindje in. Naja balen maar goed. Deze editie.... Komt ie: zn naam is goed, verhaaltje goed.. Maar de foto!!!! Dat is mijn zoon niet!!!!!!!! Ooo wat baaaaal ik hiervan zeg. Mn man gaat ze wel weer mailen maarja niks meer aan te doen lijkt mij. Zuucchhtt Het is niet mijn zoon wel zijn naam
O dat is balen :S mailen inderdaad naar ze. Zo heeft ooit een foto van mij op een vakblad gestaan stond vervolgens een verkeerde naam bij
Wat een blunder zeg van dat blad! Zou er ook van balen! Misschien een rectificatie de volgende editie?
Wat een domper!!!!!! Ze mogen in de volgende editie ook wel even excuses erbij zetten. Jeetje, wat slecht zeg! Maar wat een geweldige naam!!!!!!
En ergens anders is nu een verontwaardigde moeder die denkt: "dat is zijn naam helemaal niet!" :x Maar wel balen!