Hoi allemaal, Ik heb een uitnodiging voor de intake in het VU eind mei. Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met eventuele wachttijden tot je echt kunt starten en wanneer de punctie dan is (korte vs lange protocol). Ik werk in het onderwijs en zou het heel fijn vinden als ik de punctie in juli of augustus kan ondergaan, want dan kan ik zonder zorgen naar al mijn afspraken etc. Mijn vragen: Wanneer konden jullie starten? Doen jullie het lange of korte protocol en waarom? Dank jullie wel alvast!
hoi, ik ben vorig jaar ook behandeld in het vu het ging allemaal vrij snel ben half april naar de voorlichtingsavond geweest na wat tussentijdse afspraken en echos ben ik begin juni begonnen met de pil. 8 juli kreeg ik prikinstuctie en begonnen met de deca spuitjes, en uiteindelijk 19 augustus de punctie en 23 augustus de TP. met veel succes, volgende week uitgerekend, eerste poging was direct raak. in mijn geval heb ik erg lang gestimuleerd zo een 23 dagen, ze waren erg voorzichtig aangezien er kans was op overstimulatie.. ik had het lange protocol trouwens als je meer wilt weten kan je me altijd een berichtje sturen
Dank je wel Faith, dat is nog eens een positief verhaal ! Ik hoop zo dat het mij net zo zal vergaan!!! Geniet van je laatste loodjes en straks van je baby!