1 dag na nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by lizzie25, Jul 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzie25

lizzie25 Lid

Jul 14, 2008
    56
    0
    0
    hallo ik heb een vraagje..
    ik moest gister ongesteld worden maar ben het nog niet geworden.
    ik had 2 weken geleden een beetje bloedverlies en ben 3 dagen misselijk geweest en er zijn nog meer dingen opgevallen waardoor ik denk dat ik zwanger kan zijn. ik heb wel watkrampjes in mijn onderbuik en wil graag testen maar kan ik dat met een test van de apotheek ook overdag doen? is de uitslag dan wel goed? of zijn er mensen geweest die zo een negatieve uitslag hadden en de ochtend erop bijvoorbeeld een positieve?

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Lizzie: denk dat je je vraag beter bij een van de nodforums kunt stellen ;) (Nod juli lijkt me heel geschikt!

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoi Lizzie,

Over het algemeen wordt aangeraden om te testen met ochtendurine omdat die de hoogste concentratie HCG bevat. Maar je zou het ook op een ander moment kunnen proberen en als dat geen duidelijkheid geeft alsnog een keer 's morgens testen.

Bij mijn eerste zwangerschap testte ik zelf met ochtendurine pas positief toen ik ruim een week overtijd was.

N.B. Ik heb je berichtje verplaatst naar Zwanger worden, omdat het NOD Forum alleen bedoeld om in de betreffende maand met 'lotgenoten' te kletsen, te hopen, aan te moedigen en zo.

Groetjes, Wendy

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik zou gewoon een testje wagen

5. Zou het ook gewoon proberen! Als je urine maar wel enigzins geconcentreerd is. Suc6!

Share This Page