Iemand ervaring met dunne baarmoederhalsslijm?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door priincess, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Wie heeft ervaring? Heb daar voor Medicijn gekregen (zijn Hormone) moet twee.maanden gebruiken, hebben jullie ook zo,iets mee.gemaakt?

2. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Niemand??? 100x bekeken ook nog :(

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Misschien kun je je topic beter naar Vruchtbaarheidsbehandelingen laten verplaatsen. Daar zitten vast meiden die je beter kunnen helpen.

4. Moffel

Moffel Actief lid

26 aug 2011
    187
    1
    18
    Hoe dun is je baarmoederslijmvlies? Welke medicijnen gebruik je?

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Weet het echt niet hoe dun gyn zei niks daar over of misschien,heb ik niet goed verstaan, woon in duitsland en,is duitse Medicijn ( die heet sarai kapseln)

6. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Dankje wel x

7. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik ben benieuwd hoe dun dun is. Ik vond mijne ook dun. En mijn arts zek. Het hoeft ook weer niet te dik te worden. Mijne was voor de pregnyl spuit 6mm

8. Jetjemuis

Jetjemuis Lid

23 mrt 2016
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Endometrium is goed tussen 6-10mm
    met medicijnen ervoor geen ervaring,kan je daar niet mee helpen...

9. Nancy87

Nancy87 Bekend lid

18 nov 2013
    671
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook altijd dun slijmvlies.. meestal rond de 6 mm. Ze zeggen dat je er zwanger mee kunt worden in het ziekenhuis, maar dat het niet optimaal is. Het mooiste is tussen de 7 en 13 mm (dat is wat mij verteld is). Vanaf de 2e ICSI poging hebben ze bij mij de Pipelle uitgevoerd. Hierbij "schrapen" ze een laag van je baarmoederslijmvlies weg, zodat er een wond wordt gecreëerd. Hierdoor maakt je lichaam een nieuwe laag aan. De eerste keer werkte het heel erg goed, had op dag 12 al een bms van 7.4mm. Ik kreeg helaas overstimulatie waardoor de ronde werd afgeblazen. De tweede keer (dit wat de laatste keer), was hij minder mooi, maar wel 7mm uiteindelijk.

De ingreep zelf is heel kort (2 minuten ofzo), maar het is echt geen fijn gevoel. Het nadeel is dat het ook iedere cyclus opnieuw gedaan moet worden. Maar mocht dit echt een probleem zijn, zou ik het zeker voorstellen aan je arts. Volgens mij doen ze het alleen niet in ieder ziekenhuis.

10. jolein8

jolein8 Bekend lid

23 jan 2015
    569
    9
    18
    Hier ook dun bms, max 5mm. Geen medicijnen hiervoor gekregen.

2de ronde met clomid was ik zwanger. Bms was 4 mm net voor de eisprong.
    9 dagen na eisprong was bms 7mm.

Het kan dus wel met dun bms, wanhoop niet!

Deel Deze Pagina