Nee want wil er niet te veel mee bezig zijn en ik voel altijd mijn eiersprong!! We gaan weer klussen volgende week!!
Wat jammer dat het niet gelukt is. Misschien is 1x klussen in de maand wel wat weinig, want dat begrijp ik uit je woorden. Wel jammer dat het niet gelukt is, maar over het algemeen is de pijn die je voelt de laatste groeispurt van je eitje. En springt je ei meestal een paar dagen later pas en daar voelen de meeste vrouwen niets van. Sommigen voelen wel hun eisprong, maar die weten dat zeker door echo's bij een gynaecoloog omdat ze in de medische wereld zitten of als je ovulatietesten gebruikt en daarbij temperatuurt.
Na vorige week een negatieve test snap ik er nu niks meer van... blijf misselijk, moet héél vaak naar de WC , snachts word ik wakker door een volle blaas ( maar komt dan bijna niks uit ).. pijn in mijn buik, menstuatie krampen, pijn in mijn rug... ik heb echt geen idee meer.. wat adviseren jullie? nog een test er tegen aan gooien of afwachten??
Bij sommige blijft een positieve test uit omdat ze toch nog niet genoeg hcg aanmaken. Maar soms houdt je lichaam je ook voor gek.. Omdat je er mss teveel aan denkt. Als je het zeker wilt weten even bloedtest laten doen bij de HA..
Nee.. heb jaren chronische blaasontsteking gehad en dit lijkt totaal niet op blaasontsteking!! ik wacht het gewoon af!
Of nog steeds ontpillen. Dat constant misselijk zijn, opgezette buik, menstuatieachtige klachten, last van mn rug had ik ook en was helaas toch echt ontpillen.
Inderdaad. Ik had ook zwangerschapssymptomen terwijl ik aan het ontpillen was. Wel teste ik elke maand om zeker te zijn of ik wel/niet zwanger was.