hoi hoi, Nieuw hier ben 27 en ben de 26ste mei gestopt met de minipil Mijn vriend is 35... cyclus is normaal 28 dagen we hebben geklust 9 10 11 juni en gisteren de 15de had ik zulke steken recht onder waar ik nu helemaal geen last meer van heb... moet de 23ste normaal gesproken mijn regels krijgen... zo spannend ronde 1 eerste kindje....
Vergeet niet dat je eigen cylcus anders is dan een kunstmatige cyclus Hou je niet vast aan die 28 dagen want dat is een cylcus volgens het boekje. Heel veel geluk en hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Ik ga daar ook zeker niet van uit inderdaad... ben benieuwd... volgende week vrijdag maar kijken of de regels komen en zo niet dan wachten we totdat ze wel komen me ene borst doet wel mega zeer andere niet maar kan ook ontpillen zijn...
Hoelang was je aan de pil ? Ik was ongeveer 3 jaar aan de pil en de eerste 2 maanden tijdens het ontpillen beviel me voor geen meter !! Ik was helemaal van slag, misselijk , aangekomen, hoofdpijn ,vermoeidheid en nergens zin in..dacht meerdere malen ja ik ben toch echt zwanger ..nou nee haha Je lichaam kan je echt voor de gek houden en het vervelende is dat symptomen van zwangerschap ontpillen en ongesteld worden best veel op elkaar lijken helaas
Hoi hoi ik een half jaar, door de pil werd mijn libido zo minder dat we zeiden dat we het met andere methodes gingen proberen.. zat aan de minipil.. kinderwens besproken en Willen het allebei we zullen afwachten
Niet om je te ontmoedigen, maar van minipil kan je cyclus ook een tijdje van slag zijn... Ik ben bij mijn eerste meteen zwanger geraakt na stoppen met combinatiepil, maar na stoppen van minipil heb ik 10 wkn op mijn 1e menstruatie moeten wachten... Ontpillen kan gelden voor iedere vorm van hormonale anticonceptie. Veel succes!
Ik heb vandaag helder rood bloed verloren dus ga er vanuit dat ik ongesteld ben geworden op naar de volgende ronde