Spannende laatste twee weken!!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door babyzoe, 10 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geranium32

geranium32 Niet meer actief

De vk is geweest. Ze kon helaas niet strippen, want er was nog niets veranderd tov donderdag. :( Vanmiddag om half 2 in het zh zijn voor echo, ctg en de hele mikmak, dus ik ben benieuwd. Naar aanleiding daarvan gaan we overleggen of en wanneer ze gaan inleiden.

2. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Oh jasses, jij wordt dus ook getrakteerd door een heel medisch gebeuren dadelijk. :(
    Ik heb nu echt pijnlijke weeën,maar de tijd ertussen blijft lang en variabel. Indien ze niet regelmatig worden, moet ik na 16:00 nog naar het ziekenhuis voor een CTG en een kweek. Als dat goed is, wachten ze tot de volgende ochtend met inleiden. Is het niet goed, dan direct.

@Annekeruiter85: wat fijn dat je weer een klein beetje op krachten komt. Spannend dat er morgen beslissingen worden genomen qua inleiden.

3. vlinder82

vlinder82 Actief lid

7 jun 2011
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes Myo!
    Ben stiekem jaloers dat jij al mag ;) !!!!!!
    Geniet straks van je kindje!

4. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Succes myo!! Hopelijk zet het door en kunnen ze iets beteken!
    Geranium hoe was het bij jou?

5. geranium32

geranium32 Niet meer actief

Hier niet zulk goed nieuws.... ben vanmiddag opgenomen met een te hoge bd. 104/130!!! Was er helemaal van ondersteboven en heb behoorlijk gejankt. Hadden we echt totaal niet verwacht! Gelukkig met de beeb alles goed!

Woensdag word ik ingeleid dus best spannend. Vanavond was m'n bd al een stuk gezakt naar 90/128 dus gaat de goede kant op. Hou jullie op de hoogte!

6. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Morgenvroeg om 8 uur moet ik me melden.. Ik word dan ingeleid. Vandaag inwendig onderzoek gehad, maar helaas nog niks verweekt of iets aan ontsluiting.
    Starten morgen met pilletjes of ballonkateter, mag kiezen.. Wat denken jullie?
    Ik verlaat het ziekenhuis pas zodra de kleine meid geboren is, best spannend dus!!
    Hoe is het met jullie meiden?

Deel Deze Pagina