Ik ben vanmorgen van de trap gevallen, over een luier heen. Mijn zoontje had ik van bovenaf gegooid, maar hij lag nog op de trap (een beetje open gevallen). Nu dacht ik dat ik de luier gezien had, maar per ongeluk stapte ik erop dus ik gleed uit en kom op mijn rug en kont terecht mijn jongste tegen me aan. Ik heb natuurlijk last van mijn billen en een klein beetje banden pijn (al heb ik de laatste dagen toch al wel) Het was maar tweede traptreden en vooral de schrik..... maar het kan toch geen kwaad voor de baby??? Ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger. Een vk kan toch nog niet veel zien op een echo
Kan nu nog totaal geen kwaad. Kindje is nog zoooo ieniemienie en zit zo veilig in een plas vruchtwater, die merkt er niets van. KLeintje zit veilig achter je schaambotje, dus geen zorgen. En idd nu kan je wel een echo vragen, maar kan je nog zo weinig zien. Ws nog geen hartje ook nog gezien je termijn, of net wel. Wat je kan doen om je gerust te laten stellen is je verlos bellen.
Kan geen kwaad hoor, de kleine zit nog zo goed beschermd en is nog zo klein dat ie er niks van zal overhouden.
ik was dus niet de enige maar het vruchtje (ik wil het nog geen kindje noemen op jou termijn) zit veilig hoor. het zou anders zijn geweest als je de hele trap af gestuiterd was, maar twee treden kunnen geen kwaad hoor. ik zou trouwens wel een HA bellen als je stuitje (veel) meer pijn gaat doen. (die dingen kunnen namelijk breken als ze verkeerd belast worden)
Wat de anderen al zeiden, gelukkig kan het nog geen kwaad. Tijdens de zwangerschap van mijn dochter ook een vervelende val gemaakt (gestruikeld) met vier weken en nu met ongeveer tien weken met de fiets gevallen. En ze zijn beide prima blijven zitten. Maar ik ken het gevoel dat je je ondanks alles zorgen blijft maken.
ik ben met 8 wkn en 10 wkn flink hard gevallen!! maakte me ook heel druk, maar alles ging goed, ben nu 26 wkn zwanger! komt goed!