Nog steeds niet ongi

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie, 21 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Na mijn nare ervaring een aantal weken geleden (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) ben ik nog steeds niet ongi en heb ik net als de vorige x erg last van de zwangerschaps tekentjes..zou het dan weer raak kunnen zijn?? :( :( of zijn het nog steeds de hormonen die nog op regel moeten komen :(
     
  2. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    heb je getest?
     
  3. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Nee heb nog niet getest, vindt het echt zo spannend allemaal!! naar mijn 1ste ervaring met het zwanger zijn ben ik toch eenbeetje bang geworden, maar toch denk ik dat ik echt maar eens testen moet :( Want ik weet niet of dit nou nog de hormonen huishouding is of dat het toch echt raak is
     
  4. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    als je niet test blijf je in onzekerheid, ik zou als ik jou was gewoon eens testen dan weet je of je zwanger bent of gewoon een lange cyclus hebt
     
  5. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    ja idd je hebt ook helemaal gelijk hoor!! zou zo blij zijn gewoon dat het zo zou zijn! we willen het zo graag......:) misschien morgen maar even een test halen
     
  6. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    tja meid we willen het allemaal zo graag en hopelijk hebben we dit keer ook geluk en anders weer door naar ronde 3
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Succes meissie!! Duim voor je dat het raak is! :D
     
  8. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Duim voor je dat het raak is!
    Succes morgen met testen

    Juut
     
  9. sas24kia

    sas24kia Bekend lid

    26 sep 2005
    653
    0
    0
    Ik duim mee!
     
  10. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Meisie,

    Het kan zijn dat je hormonen nog 'n beetje in de war zijn. Hoeveel weken geleden was die buitenbaarmoederlijke zwangerschap dan? Ik heb zelf een mk gehad (en da's natuurlijk niet hetzelfde) en ik moest minimaal 4 weken wachten met testen, omdat ik anders nog positief zou testen van de miskraam. Ik weet niet zeker of dat bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap anders is.

    Veel succes en ik hoop natuurlijk dat je gewoon weer zwanger bent!!

    Mriek
     
  11. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heb de vorige maand ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. En als je een test doet dan geeft hij waarschijnlijk positief aan. heb ik ook gehad. terwijl je niet zwanger bent. Had ook verschijnselen als misselijk en zware borsten. maar Na 36 dagen werd ik pas ongi terwijl mijn normale cyclus 23a24 dagen is. dus baalde ook enorm. Maar volgens de dokter is het eigenlijk onmogelijk dat je de maand erna zwanger wordt. doordat je lichaam herstellend is. dus ik zou er niet al te veel van verwachten.
     
  12. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Ik denk zelf ook inderdaad dat mijn hormonen huishouding nog niet op regel is..heb even met mijn huisarts gebeld en die zei ook inderdaad dat als ik nu zou gaan testen dat het zeer waarschijnlijk is dat hij positief aangeeft, het beste is dus gewoon inderdaad het wachten tot ik ongesteld ben :(
     
  13. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Het is nu ongeveer een maandje geleden..dusmisschien moet ik maar gewoon rustig afwachten :(
     
  14. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hoi Meisie,

    Snap hoe je je voelt. Heb gisteren om dezelfde reden de dokter gebeld.

    Mriek
     
  15. meissie

    meissie Lid

    8 dec 2005
    22
    0
    0
    Friesland
    Ja en dan die onzekerheid erbij...Pffff....maar ik ben gelukniet de enige, we hopen bij de volgende ronde op meer suc6 :)
     

Deel Deze Pagina