Hallo meiden, Wat voor originele ideeën hebben jullie om het blije nieuws aan de aanstaande opa's en oma's te vertellen? En vanaf welke week hebben jullie dit vertelt? Liefs
hoi wij hebben het na de 1e echo aan de fam. vertelt maar bij ons kwam het mooi uit want wij hadden smaandags de 1e echo en het weekend erna vierde we me man zn verjaardag dus hoefde niet moeilijk te doen iedereen was er al en we hadden al een kinderwagen gekocht dus toen iedereen zat hebben we samen de kinderwagen gepakt en naar binnen gereden zo hebben wij het vertelt/laten zien groetjess
Wij hebben het de 6de week verteld aan de opa's en oma's, rest pas later. We hadden vogelzaad in een doorzichtig folie leuk ingepakt met een kaartje eraan "ooievaarsvoer te gebruiken omsteeks .... (je uitgerekende datum)". Effies denken maar binnen 5 sec valt bij iedereen wel het kwartje. Tevens hadden we voor mijn ouders nog een heel mooi gedichtje omdat ik weet dat mijn moeder dol is op gedichten. Nou dikke tranen van geluk hóór.....zooo leuk om te vertellen Veel plezier !
wij hebben boontjes gekocht waar op opa en op de andere oma stond,die boontjes moes je in de grond doen die je er bij krijgt en die groeien dan uit tot een plantje,de schil van het boontje waar dus ook opa en oma op staat groeit naar boven mee en blijft boven aan het plantje,zodat je dus als het een grotere plant geworden was en die dus dan duidelijk zichtbaar werd groot opa en oma zag staan,en tegen die tijd zou ook de kleine spruit geboren worden.
Hoi meiden, wij weten sinds vorige week dinsdag dat we zwanger zijn en kunnen bijna niet wachten om het de ouders te vertellen. Maar toch maar even wachten tot de eerste echo denk ik... Wij hadden het idee om een filmpje te maken van dat we naar de verloskundige gaan. Dit valt samen met ons plan om filmpjes te maken voor mijn schoonzusje die gaat trouwen, dus dan zeggen we: we laten even het eerste filmpje zien... Verrassing!!! Ik dacht er ook nog even aan om de echofoto in te scannen en bij de Hema op een taart te laten 'drukken' en die mee te nemen naar mijn zussen en moeder... ik hoop op nog meer leuke ideetjes!
Wij hebben het met 7 weken verteld omdat ik al 3 weken vreselijk ziek op bed lag en ze toch wel wilden weten wat de gyneocoloog te vertellen had na het onderzoek voor mijn endomatriose. Wij hadden voor beide ouders een beschuit en een pak muisjes gekocht en deze geven. Mijn ouders begrepen de hint niet direct, de ouders van mijn vriend wel.
Wij hebben het een paar dagen na dat we een test hebben gedaan verteld aan onze ouders! Dat viel samen met oudejaars avond dus dat vonden wij wel een mooi moment. wij hadden boekjes besteld met als titel leukste opa en leukste oma en die moesten ze tegelijk uitpakken! Je zag ze denken, verbaasd kijken en toen huilen haha
Wij vertellen het op onze bruiloft, 8 oktober. Maar we zijn er nog niet uit hoe... Misschien laten we de kinderen een gedichtje voordragen, maar we zijn bang dat ze dan vóór die tijd hun mond niet kunnen houden...