Hoi meiden, eindelijk is het zover na 13 maanden te hebben geprobeerd op 18 februari een mooie posi zw test een week voordat we naar de gyn zouden gaan om verder te gaan met iui of ivf omdat mijn vriend slechte zwemmers had/heeft. Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven en het is nog erg pril en hopen dat het goed blijft gaan. Hadden jullie in het begin ook zo een onzekerheid? het ene moment voel ik een trekkerig gevoel en pijnlijke borsten en het andere moment helemaal niets.
als eerste van harte gefeliciteerd. dat trekkerige gevoel is normaal ik had en heb toen/nu ook last van,komt door de groei,je staat versteld als je 9 weken echo ziet,dan is het al een mensje. ik had geen last van onzekerheid,omdat ik toch wel gauw zwanger ben geraakt.
Gefeliciteerd meid! Geniet er van. De onzekerheid is heel normaal maar probeer je niet te druk te maken en geniet lekker van je zwangerschap!
gefeli!!! die onzekerheid is niet ongewoon, lijkt me.. hebben een hoop dames in het begin last van, en zeker als je er ook wat langer op hebt moeten wachten, kan ik me zo voorstellen. het is bij mij iets sneller gegaan maar ik vond het de eerste weken ook erg spannend. (blijft spannend, denk ik) geniet ervan en heel veel geluk en gezondheid toegwenst in je zwangerschap!
wat geweldig! van harte! dat trekkerige gevoel herken ik hoor! bij mij destijds zelfs een menstruatieachtig gevoel... trekt vanzelf weg!
dank jullie wel voor de felicitaties ben blij te horen dat het vrijwel normaal is zal zeker gaan proberen ervan te genieten. Vond het vandaag al geweldig dat ik onze 1e afspraak bij de gyn kan afbellen nu vanmiddag maar eens een afspraak maken bij de vk en hopen dat de weken snel voorbij gaan en onze 1e echo mogen bewonderen. Vind het echt reuze spannend allemaal. Dat trekkerige gevoel is inmiddels stuk minder geworden alleen in de avond voel ik het nog een beetje, mijn borsten doen wel onwijs veel pijn maar heb het er allemaal voor over