Negatieve test, geen ongi

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Verw8, 16 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verw8

Verw8 Niet meer actief

vandaag ben zit ik op cd 28, mijn eisprong was op cd 14 of 15. Ik heb altijd een LF van 13. Ik heb deze cyclus op 2, 4, 8, 11 en 13 heel weinig spotting gehad, echt een drupje. Veel te weinig voor een inlegkruisje. Blijkbaar een gevoelige bm mond want was voornamelijk na sex elke keer.

Ik had mijn ongi gister verwacht, maar niets. Vandaag ook niet, vanmiddag getest met predictor early maar die is negatief. Heb ik nog kans dat die positief kan gaan worden? Iemand positieve ervaringen?

Ik heb nog nooit een ongi overgeslagen en ook geen stress gehad en ben zeker van eisprong dmv ovutesten icm lichamelijke tekenen. Ben al heel wat jaren vrij van hormonale ac

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Wanneer was je ovu test positief?
    Helaas is een posi ovu (zelfs met eisprong klachten) geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt.

Stel dat hij nou wel gesprongen was, dan had een zwangerschapstest zeker moeten reageren op 13-14 dpo. De test geeft negatief, wat betekent dat er geen hcg zit en je dus (nog) niet zwanger bent.
    Wellicht was toch je eisprong wat later?

Verw8 vindt dit leuk.
  3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik had altijd een perfecte cyclus. Toch eens een maand 2 weken later een eisprong en dus op NOD een eisprong ipv ongesteld. Als ik niet door was gegaan met ovulatietesten, had ik vast gedacht overtijd te zijn met negatieve zwangerschapstesten. Eigenlijk kun je alleen met temperaturen zeker weten dat je ei gesprongen is. Hoop snel een mooie positieve test voor je!

Verw8 vindt dit leuk.
  4. Verw8

Verw8 Niet meer actief

1 nov positief, plus mega eipijn (was zelfs bang dat ik een blindedarmontsteking had). Ik had ook echt verwacht dat ik gister ongi zou worden omdat mijn LF altijd hetzelfde is (exact 2 weken na mijn positieve ovutest). Nu ongi wegblijft had ik dus een streep verwacht op de test, maar ook niet. Dus of toch latere eisprong, of bevrucht en diapauze of ongi overslaan?

5. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord. Maar had je toen ook duidelijk positieve ovutesten op de dag dat je die eerst verwachtte? Of bleven ze negatief tot je eisprong 2 weken later?

6. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Had echt een duidelijke test van te voren. Toen de ovulatietesten daarna weer opliepen en weer knalden voor de tweede keer rond NOD dacht ik echt dat het raak was maar de zwangerschapstest bleef negatief. Twee weken later werd ik ongesteld.

Verw8 vindt dit leuk.
  7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Dan zou je nu op 13 dpo zitten en had de test echt iets aan moeten geven.

Ik ben toch bang dat je ei later was deze maand.

Verw8 vindt dit leuk.
  8. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Dat zou inderdaad mogelijk zijn

9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Je luteale fase kan ook echt wel een keertje een dagje of twee langer zijn, hoor! Heb dat ook weleens gehad.

Verw8 vindt dit leuk.
  10. myka27

myka27 Fanatiek lid

6 sep 2012
    3.675
    2.325
    113
    Ik blijf voor je hopen @Verw8

Verw8 vindt dit leuk.
  11. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik heb dat nog nooit gehad Haha. Bedankt voor je antwoord.

12. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Lief!!:rolleyes:

myka27 vindt dit leuk.
  13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    1nov posi waarschijnlijk 3 nov eisprong. Dan is normaal gezien morgen je nod.
    Hopelijk was je ei later, wordt je morgen niet ongesteld, en heb je volgende week een posi test in je handen. Xxxx

Verw8 vindt dit leuk.
  14. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Vanochtend ongi geworden. Ofwel ik had pas 3 dagen na m’n positieve ovutest m’n eisprong, of m’n lf is ineens 2 dagen langer dan altijd. Maar had ooit begrepen dat je lf altijd gelijk blijft? Hoe dan ook, blij met de duidelijkheid!

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Dus de 3de je eisprong gehad...
    Jammer dat het niet gelukt is:$

16. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Normaal is mijn lf 13 dus als ik de 3e m’n eisprong heb gehad, had ik gisteren ongi meten worden. Maar maakt niet uit, tis niet gelukt dus jammer

17. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Je lf is niet altijd precies hetzelfde hoor, kan altijd eens een dagje meer of minder zijn.

nizzie86 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina