Spannende tijden

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Eedihcro, 15 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ze kunnen inderdaad donkerder worden dan de controlestreep.

Bij mij betekende bruinverlies altijd aankomende ongi, maar dan had ik geen positieve test of een lichte test die niet verder opliep. 1 zs heb ik wel bruinverlies gehad de week na nod, maar niet veel en geen buikpijn en ik had ook echt het gevoel dat het goed zat. Die zs is goed gegaan.

2. Nieuwsgierigbijtje

Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Prachtige testen. Had deze keer net als met de vmk's ook bruinverlies maar knal testen en zie mijn banner!

Gefeliciteerd

Verw8 vindt dit leuk.
  3. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Ik ben in elk geval blij met al jullie positieve berichten. Het bruinverlies lijkt wat te minderen. Als ik een inlegkruisje draag zit er bij vervanging (iedere paar uur), max een vierkante cm in. En dan met afvegen soms nog, maar de laatste 2 keer plassen al niet meer. Wacht morgen mijn test af en dan zie ik wel of ik me hele grote zorgen blijf maken. En dan maar hopen dat ik met 6/7 weken een echo kan krijgen.

4. MamaZijnIsDeBom

MamaZijnIsDeBom Fanatiek lid

10 apr 2018
    2.317
    1.660
    113
    Vrouw
    Bij de predictor worden op een gegeven moment de controle streepjes lichter... omdat er meer kleurstof naar de teststreep gaat ofzo... kan je best van schrikken als je niet goed oplet welke streep wat is. Even als waarschuwing. Mij leverde het na 2 miskramen namelijk 2 dagen enorm veel verdriet op tot ik erachter kwam dat het de controle streepjes waren die steeds lichter werden.

Ik denk dat het ligt aan wat je hebt meegemaakt. Ik heb een MA gehad. Met 8 weken bleek er praktisch alleen een vruchtzakje te zitten. En de maand erna kreeg ik een spontane mk met 5 weken. Daarom wilde ik een vroege echo omdat voor mij de angst was dat er weer niks zat. En met 6 weken was er idd een hartje te zien. Maar het opmeten gaf wel heel veel onzekerheid. Dus dat zou ik aangeven dat je dat niet wil. Maar heb je bijvoorbeeld in een vorige miskraam een hartje zien kloppen en is het later nog mis gegaan dan kan het zijn dat een vroege echo je ook niet echt zekerder maakt....

De angst is bij mij gebleven. Ik ben al een beetje neurotisch van mezelf. En de miskramen hebben er aardig ingehakt. Ik ben nu 13 weken en heb nog steeds op sommige momenten ineens angst. Maar wel veel minder dan tot een week of 10.

Ik wens je heel veel geluk! Je testen zien er super mooi uit!

Ik zal nog even die predictors meesturen zodat je snapt wat ik bedoel. Nu kan ik erom lachen, maar ik gun het echt niemand! :roflmao:

Bijgevoegde bestanden:

kleineM en Verw8 vinden dit leuk.
  5. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    @Nieuwsgierigbijtje, ik zie nu dat wij in hetzelfde mei topic geschreven hebben. Of eigenlijk jan 2019. Van harte gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Hopelijk mag het bij mij ook zo lopen.

@MamaZijnIsDeBom, bedankt voor het delen van je verhaal. Zo herkenbaar allemaal. Op de zwangerschap van mijn dochter na heb ik nooit een kloppend hartje mogen zien op de echo. Bij de ma voor haar zwangerschap was er met 7 weken een bloeding en die echo liet al geen hartje zien. Uiteindelijk met 10 weken gecurreteerd. Laatste keer eerste echo om te bepalen waar de zwangerschap zat (heb 2 baarmoeders), maar die was al met 5w4d of zo, omdat ik op vakantie ging. Tijdens de vakantie, met 8 weken een miskraam gehad. En nu dus dit. Bruinverlies is wel een stuk minder. Plasje staat al te wachten, dus zodra de testen geleverd worden ren ik naar boven.
    Ik snap je schrik van de testen wel. Achteraf grappig, maar op dat moment kan ik me voorstellen dat je anders denkt. Ook jij van harte en hopelijk een iets meer zorgeloze zwangerschap verder. Maar ik kon pas echt enigszins genieten toen ik de 26 weken voorbij was en er dus een kans op overleven was als ze geboren zou worden. Hopelijk heb jij dat genieten toch al eerder.

6. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Nou, ik weet het niet. Is dit nou oploop of niet?

A8DCF86F-73F7-45A2-BE38-48F66FCBD6D2.jpeg D38C846F-8067-4E46-99FE-4A538F972EA6.jpeg

Ergens denk ik nee, maar aan de andere kant ik de test van de 15de in zijn geheel wat donkerder en daar is test niet net zo donker als controle. Hoe dan ook, nog langer onzekerheid.
    6-11 in elk geval eerste echo. Als het zover mag komen

7. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Waarom doe je niet een digitale test? Volgens mij ziet het er prima uit hoor. Het loopt in ieder geval niet terug...

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ziet er perfect uit de test! Ik duim voor een goede echo en dat je mag gaan genieten

9. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Ik vind die van vandaag wel donkerder tov de test van 15-10 hoor!! Ziet er goed uit!!

10. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Met zo'n knaltest hoef je volgens mij niet meer verder te testen, behalve misschien een digitale voor de extra bevestiging :)
    Vooral als ik hier boven lees dat Predictor juist lichter kan worden..lijkt me dan alleen maar onzekerheid geven.
    En onzeker blijft het natuurlijk sowieso, maar loslaten is zoooo moeilijk..

11. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Ik denk dat testen geen zin meer geloof niet dat hij nog duidelijker kan

12. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Prima oploop en super duidelijke testen!

13. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wowie! Lekkere testen @Eedihcro!!
    Ziet er super goed uit!!!! Je kan inderdaad alleen maar afwachten verder.. maar dit is al een super start van de lange wachttijd xxx

14. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve en vooral positieve berichten. Vanmorgen de laatste test gedaan en nu is de teststreep behoorlijk dikker dan de controlestreep. Ik zal er toch maar in gaan geloven. Zoals de topictitel, spannende tijden breken aan. Hopelijk zien we 6 november gewoon dat mooie knipperlichtje. Fijn dat ik hier mijn ei ook even kwijt kon :)

15. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Hoe gaat het nu @Eedihcro? Heb je al een echo gehad?

Eedihcro vindt dit leuk.
  16. Eedihcro

Eedihcro Bekend lid

14 dec 2015
    658
    161
    43
    NULL
    NULL
    Lief dat je het vraagt. Ik ben de afgelopen weken onder goeie controle van mijn gyn geweest en heb vandaag mijn laatste echo bij haar gehad. 8w2d vandaag en een mooi kloppend hartje. Nu mag ik het reguliere traject weer in. Heel erg fijn. Dus vanaf nu maar proberen toch te vertrouwen op dat mijn lijf het wel kan. We zijn in elk geval de termijn van de laatste miskraam voorbij en dat hartje, dat hebben we alleen bij mijn dochtertje gezien. Dus we hebben goede hoop.

Zonnetje13, Verw8 en kleineM vinden dit leuk.
  17. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat een SUPER goed nieuws! Fijn voor jullie zeg! Geniet er van!

Eedihcro vindt dit leuk.
  18. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.562
    1.864
    113
    Vrouw
    Wat fijn! Gefeliciteerd!

Eedihcro vindt dit leuk.
  19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Gefeliciteerd met de goede echo. Wat een opluchting.

Eedihcro vindt dit leuk.
  20. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Wat fijn om te lezen! Nog even, en dan ben je de 12 weken al voorbij :)

Eedihcro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina