Mooi hè Semmi je kindje echt te kunnen zien. Ik was er ook helemaal ondersteboven van. Succes vandaag. Silly
Thnx allemaal voor jullie lieve reacties. Vanmiddag om half 3 moeten we in het UMCG in Groningen zijn voor de uitslag van de ct scan. We gaan vol goede moed heen na die mooie echo van gister, want dat hebben we maar vast weer! Liefs Sämira
Ik hoop zo voor jullie dat jullie nu ook weer goed nieuws horen! Dat hebben jullie zeker wel verdient! Heel veel succes vanmiddag! En geniet van je zwangerschap!
Wat een opluchting zeg.... we komen net terug van het UMCG en de uitslag van de CT scan was goed! Nu kunnen we echt gaan genieten van de zwangerschap en dat zal ik dan ook volop gaan doen! We leven nu echt even op een roze wolk, dit gevoel is heerlijk. 3 maanden geleden hadden wij ons niet voor kunnen stellen dat er weer zoveel geluk op ons pad zou komen! Liefs Sämira
Proficiat!!!!! Het heeft natuurlijk ook geholpen dat we allemaal voor jullie duimde hihi Geniet ervan!!
Hoi Semmie ! Ik lees nu voor het eerst je verhaal. Wat een ontzettend goed nieuws ! Fantastisch ! Geniet nou maar met volle teugen van alles, jullie hebben het verdiend ! Groetjes, Nikki
Semmie, Gefeliciteerd wat een goed nieuws allemaal. Nu lekker gaan genieten met z'n tweeen en straks met z'n drieeen. tamara
Dank jullie wel allemaal voor alle lieve reacties! Nou die twee feestjes hebben we gevierd hoor afgelopen weekend. We zijn lekker uit eten geweest met mijn schoonouders. Hebben er echt van genoten. Nu op naar 12 weken......dan heb ik weer controle bij de VK en kunnen we hopelijk het hartje weer horen. Kijk er nu al naar uit! Liefs Sämira