Hey meiden, Ik moest vandaag terug voor de bloedtest om te kijken of het hcg goed gedaald was sinds 2 weken geleden. Het steeg al heel langzaam maar nu zakt het ook langzaam. Mijn hcg was 2 weken geleden 79 en vandaag nog 12. Pffffff herkent iemand dit? We hopen eigenlijk op een tp volgende maand van onze laatste cryo. Maar dan mag het lichaam wel opschieten xxxx
Ik heb eigenlijk geen idee hoe het zit met het dalen van het hcg na een miskraam. Bij mij is het nooit gecontroleerd. Wat zei je arts? Hoelang met het duren voordat het hcg (bijna) helemaal uit het lichaam verdwenen is?
de monitoring vond het niet verontrustend, maar ik had verwacht dat het toch al op 0 zou staan. We moeten weer afwachten tot volgende week.
bij mijn mk heb ik nog tot en met dag 32 een posi test gehad (dus nog steeds hcg...) op dag 34 werd ik ongie, dus toen heb ik daarna ook niet meer getest, pas 4 weken later weer en toen was ik weer zwanger tis echt heel vervelend, eerst zo blij met die posi test, en dan wil je eigenlijk dat ie zo snel mogeilijk weer nega is, dan kan je tenminste weer opnieuw beginnen! sterkte!
ik wete niet hoelanghet alemaal duurt ik heb afgelopennacht eenmiskraamgehad en jeetjuh wat doet dat pijn
Elif, het laatste stukje gaat heel langzaam. Bij mij duurde het ruiim vier weken zelfs na de curettage voordat het eruit was..
Dank jullie wel meiden voor helaas jullie ervaringen Ik hoop idd surf dat we dan verder kunnen, weer in de mmm Hoop dat de laatste cryo het word. Het is allemaal zo spannend
@ Loe: duurde het dan ook lang voordat je weer een menstruatie had of heeft dat niets met je hcg waarde te maken?
@elif: heel vee sterkte meis! @noukje: ik werd pas ongie toen mn test zowat nega was, dus ik denk dat je inderdaad pas ongie word als je hcg helemaal weg is. want tot die tijd denkt je lichaam nog dat je zwanger bent...
Noukje, ik kreeg helaas geen menstruatie. Na acht weken heb ik na tig keer aan de bel trekken een hysteroscopie gehad en bleek ik het syndroom van asherman te hebben, verklevingen dus.
Elif ik heb het vorigjaar ook gehad eerst steeg het heel langzaam door tot 800ongeveer en toen duurde het een eeuw leek wel voor het weer weg was na 14weken werd ik toen ongesteld. nu weet ik het niet miskraam is opgang gekomen en als het bloedverlies over is ga ik een test doen om te kijken of hij negatief is ik hoop van wel
Hoi lieve Elif! Bij mij is het hcg niet gecheckt, maar ik had de 1e curettage een week na de ingreep nog een heel vet positieve test. Drie weken na de curettage was ie bijna negatief, week later een eisprong gehad en na 5.5 week werd ik ongesteld. Ik weet niet precies hoe gevoelig de KV 2v5 testen zijn, maar had na 3 weken een streepje zoals zeg maar 10 dagen na TP... heel heel licht. Tweede keer was mijn hcg al flink gekelderd voor de curettage; die was meer omdat het vruchtzakje bleef plakken, had wel een MK gehad. Blijk achteraf al vóór de curettage weer een eisprong gehad te hebben. Na de curettage toen geen bloedverlies meer gehad (bm was tenslotte op het vruchtzakje na al leeg) en 11 dagen erna weer gewoon ongesteld. Ik duim ontzettend hard voor jullie dat jullie laatste cryootje een blijver is! Liefs
Dank je wel lieverd. Net 3 dagen bloed/bruin vrij begint het weer pffffff. Hier word ik toch gek van.
Hey meiden, vandaag weer een bloedafname. 8 feb: hcg 12 15 feb: hcg 9 22 feb : hcg 0!!! Eindelijk. Is erg dat je er blij mee moet zijn, maar heb het gevoel dat we dan wel verder kunnen!