Hoi dames, Mijn sensitest (groen extra gevoelig) is knal positief, CB heeft nog geen smiley, wel is t 2de blauwe streepje van CB goed te zien.. Ik ben bezig met mijn eerste poging KID/iUi (zonder hormonen) Als ik een positieve test heb moet ik sochtends bellen en dan de volgende ochtend heen. Kan ik het beste uit gaan van sensitest of echt wachten tot CB smiley heeft? Iemand ervaring met de streepjes van clear blue?
De digitale testen zijn moet bedoeld om de streepjes vanaf te lezen, volgens mij staat dit ook in de gebruiksaanwijzing. Bij de zwangerschapstesten van clearblue komen ook altijd 2 lijntjes, ook als je niet zwanger bent.. ik denk gezien de groene test dat je piek er aan komt. Misschien dat hij morgen wel positief is met een smiley
Ok dank je. Vanochtend umc gebeld dat sensitest positief is en CB nog negatief.. Gevraagd welke test ik het beste moet aanhouden. Zij raadde aan om CB te volgen en nog even door te testen..Dus dat doen we dan maar.
Ik zou idd afgaan op de cb die zijn toch wel het beste en die hou je niet voor de gek was hij vanmorgen positief ? In ons ziekenhuis word de clear blue juist geadviseerd !
Nee nog steeds niet positief helaas.. Zit op dag 17.. Vorige maand had ik op dag 19 eisprong.. Dus misschien een zelfde cyclus?
Zou heel goed kunnen hoor kleintje bij varieert t ook wat afgelopen tijd was t dag 15 positief daar voor dag 17 positief en nu ben ik aan t wachten zit nu op dag 15 nog geen positief komt vast goed hoe zien je streepjes op je sensitest er nu uit ?
Ik had ook altijd op dag 19 ong. mijn ei. Clear-blue gaf bij mij de 2 dagen aan en ong. 3 dagen later inderdaad mijn ei gehad en dus zwanger geworden. Was je urine geconcentreerd?? De Clear-blue kan je namelijk ook s 'morgens al gebruiken...
@poedel2015 Sensitest is nog positief, is extra gevoelig, misschien daarom al 2 dagen positief.. @hondagirl ok gefeliciteerd ! Ik plas snachts om 5 uur en doe de test om 8 uur in de ochtend.. 2de test om 17.30, met 4 uur tijdsverschil met plassen en drinken.