Hoi dames, Graag jullie mening. Gisteren een test gedaan waarop ik een vaag streepje zag. Het streepje was binnen 5 min zichtbaar maar werd daarna wel donkerder. Me eigen voorgenomen morgen pas te testen maar dat is me niet gelukt. Nu weer zo een vaag streepje. Wat denken jullie?
Vind hem vrij duidelijk voor 10 a 11 dpo en hij is rozig dus lijkt me geen indroger. Hoop dat hij gaat oplopen voor je
Ik zie m ook en indd roze en als hij er binnen 5 minuten staat en daarna donkerder... Mag je echt wel voorzichtig blij zijn... Dat zijn de kv2v5 van nu, die hebben langer nodig.
Ik zie ook een streepje en ik hoef niet eens te turen! Ik zou voor de zekerheid toch nog even door testen, maar als hij binnen 5 minuten er stond wil ik je toch al voorzichtig feliciteren!
Ja duidelijk!! En dat op 10dpo met avondurine morgenochtend vast een dikke duidelijke streep! Ik durf je wel voorzichtig te feliciteren hoor dus bij deze, voorzichtig gefeliciteerd 😊
Bedankt lieve dames, ik denk dat ik dan toch voorzichtig blij mag zijn. Ik ga morgen of overmorgen nog eens testen met ochtendurine. Ik hou jullie op de hoogte! X Cyll
Zojuist met ochtendurine, ik zie nog steeds een streepje maar had gehoopt op een donkerdere. Nu ga ik echt wachten tot NOD. Vind het spannend!
Avond/ochtend hoeft echt niks te zeggen. Je kan beter naar de kleur van je urine kijken. De mijne is namelijk sochtends helemaal nooit donker! Ik vind het een mooi streepje hoor, natuurlijk nog even spannend omdat je voor je NOD zit maar voorzichtig gefeliciteerd en hopelijk loopt ie nu mooi op!